Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

* Ja, Jag Är Uppe Nu

Av BeaTris - 11 juni 2008 06:01

Jag kom upp, på andra gången mobilalarmet gick igång. Det var bara att tvinga mig själv även om jag var trött, det blir ju egentligen bara värre av att ligga & dra sig. Ska snart ta en dusch & få lite liv i kroppen. Smygvägde mig idag igen, vill ha koll nu efter allt slarv & gissa vad.....vågen var på toppenhumör idag så jag hoppas verkligen på ett fint plus.....menar ju MINUS på Fredag. Det gör även att jag känner mig motiverad att fortsätta. Det fläktar en del men än så länge är det uppehåll & solen tränger igenom ibland så förhoppningsvis blir det en bra dag idag när I slutar 4an. Hon var nervös igår, varför vet jag inte. Hon borde vara van nu, det är ju femte gången hon ska stå där i kyrkan med sina klasskamrater & kören. Det kommer gå bra & vara jättefint som vanligt, kommer väl bli rörd som vanligt.

 
 
nenny

nenny

11 juni 2008 06:53

Vill du ha PLUS på fredag? Nääää??

http://nenny.bloggagratis.se

 
Loppan

Loppan

11 juni 2008 09:32

Härligt med skolavslutning och det är lite pirrigt, det här till. Härligt är det nog dock inte för dagens studenter här nere idag dock för det regnar men jag hoppas dom får lite uppehåll samtidigt som moder natur behöver regnet. Så om det kommer en rejäl skur nu så kan det vara uppehåll för studenterna sen..

Nu har jag kommit till att svara på alla kommentarer hos mig.. så Here We Go

• Simskola har jag också funderat på att låta Amanda gå på men det är jättesvårt att få plats och jag glömmer av det, sen har hon ju gympa och ska börja rida och allt ska ju hinnas med.
• Ja, solvarma härligt röda jordgubbar är otroligt gott.. *mums*
• Nä, var blir tiden av. Snart sitter jag här med mitt knyte i famnen.. *längtar*
• Tosselilla var härligt och kommer ni ner och hälsar på under säsong och det är väder så tar vi gärna en tur med er dit.. =) Peter är bra på att leka, det är faktiskt jag med när jag har mina bra dagar så vi har ofta hur skoj som helst.
• Utvecklingssamtalet var kanon.. Stolt så det räcker och blir över blir man över att höra sånt..
• Vi har målaren här nu, så nu måste jag besluta hur det blir med tapeterna.. *ångest*
• Ja, det var skönt att bebisen är fixerad, minns inte när Amanda gjorde det, vet bara att hon låg så långt upp när jag kom in till förlossningen men det gick ju bra till slut i alla fall efter diverse gymnastiska övningar.. (jättelätt när man är stor som en val och vig som ett kylskåp)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Åsa

Åsa

11 juni 2008 11:49

Förstår att du smyg väger dig och blir mer motiverad då vågen är snäll.
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards