Alla inlägg den 7 juni 2007

Av BeaTris - 7 juni 2007 18:31

Fortfarande sommar ute, satt & solade tidigare idag men har lite svårt för att sitta still i värmen, ingen & prata med heller. Då är det ju roligare. Så jag har hållt mig inne en del idag, pysslat lite, läst bloggar, kollat Tv & så vidare.  


Jag känner mig sjuk.....hudsjuk. Börjar komma in i den fasen av kroppscykeln igen, det är oerhört frustrerande & jobbigt. Ensamhetskänslan kväver mig, speciellt nu när jag går ensam hela dagarna. Det är när jag känner av dom här symtomen jag vill ha någon här. Fick erbjudande om att träffa en tidigare idag, men jag är inte typen som träffar en som jag knappt vet något om bara för att se om kemin stämmer. Det handlade bara om sex ändå, ska vi slå vad? Jag vill ju ha mer, kan det vara så svårt att förstå??


Chattat lite på Msn med J.....killkompisen. Kom återigen in på om han skulle komma hit. Det känns så svårt, skulle vara så skönt med någon här. Det känns oerhört lockande men är fel, fel, fel.

Hoppas ju dessutom på en dejt med R snart men i den här sommarhettan är han väl knappt inne vid datorn. Men det vore kul om det kunde bli av. Vi får väl se hur det går.


Kram E

Av BeaTris - 7 juni 2007 08:54

Återigen lyser rubriken svart på löpsedeln.....i allafall på Extra. Nu för tiden blir jag inte förvånad över det som händer. Det är hemska saker men det har blivit vardagsmat så jag orkar inte hänga med i alla nyheter.


Men nu har det hänt i Östergötland, visst har det gjort det förut men då oftast i någon av dom större orterna & då är chansen så liten att det är någon man känner.


Den här kvinnan har hittats i Bäckeby, strax utan för Norsholm. Jag har släkt på båda platserna. Har lekt som barn i Bäckeby hos kusinen & hennes syskon. Tillbringade några dar där varje sommarlov. Min farfar har hus i Norsholm & där är Pappa uppvuxen. Det känns lite obehagligt, det kan vara någon jag känner denna gång. I Extra står inte så mycket, kvinnan var ännu inte identiferad igår kväll. Kan ju även vara så att kroppen dumpats där. Får ta & smita in & läsa på Aftonbladet & se om det står mer.


Kram E

Av BeaTris - 7 juni 2007 08:47

Vaknade hyffsat utvilad kl 06.20 (!) Kan tydligen inte sova längre än så trots att jag kom i säng sent. Någon gång runt 23 tiden igår. Jaja, får vara glad att jag kan sova överhuvudtaget.


Efter en stunds slappande i soffan & lite koll här på bloggen så tog jag en dusch & begav mig till macken & köpte frukost.....lyxigt värre med ostfrallor & en Bärry-Körsbär yogurth + ett wienerbröd. Borde kanske inte äta sånt till frukost men någon gång är ok va?


Satt på trappen i dörrn ut mot altanen & njöt av sol, frukost & tidning. Tog med mig Östergötlands gratistidning Extra. Underbar morron med andra ord, kan hoppas resten av dagen fortsätter i samma spår.


Kram E


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards