Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

* Tillåt Mig Kräkas

Av BeaTris - 19 augusti 2007 14:38

Det är så trevligt när ens Vänner på Msn har små gulliga meningar efter sitt namn, som en liten personlig hälsning. Jag menar verkligen det, för det säger ju en del om vad personen tänker & känner. Men det ska vara läsvänliga meningar & inte såna som gör att jag känner.....Oj, det där var visst riktat åt mig.


Ta tex T nu, sen jag "dumpade" honom häromdan så har det stått små saker som gör att jag känner att det är lite spydigt & riktat till mig. Först skrev han något i stil med att man måste förtjäna kärleken.....visst det håller jag med om, men gör inte jag det? Nästa mening var att kärleken är livet & ja det kan jag ju hålla med om till viss del.


För ett par timmar sen frågade han mig hur det gick med allt, jag antog att han menade fikan igår så jag sa som det var. Att det kändes bra, vi hade kul osv & att jag åkte hem. Jag sitter inte med konverstaionsrutan uppe hela tiden, så nästa gång jag tog upp den så var det där en fräsig nakenbild på hela paketet. Den bilden fick han upp första gången vi chattade & jag bad om att han skulle ta väck den genast. Tror liksom inte att det var en slump att den hamnade där. Nu sa jag inget utan kryssade bara bort konversationen, vi hade inget att säga varann iallafall.


Nu har det åter igen dykt upp en tjusig mening.....vad sägs om k***l sugen? Säger bara Herregud, vad fan tror människan. Att han är guds gåva till kvinnan? Jag gillar inte såna människor, som måste exploatera (eller hur det stavas) sin kropp. Visst en snygg kropp är väl inte fel men det som är innanför är nog lite viktigare.


T är inte den enda som gjort så här.....även A visar upp vad han har både över & under midjan. Men det ska dom små grabbarna veta.....jag tänder inte på ytliga personer. Sitter inte här & ångrar mitt beslut över T, snarare tvärtom, hans beteende visar bara att jag har rätt. Det är så jag skulle kunna kräkas.....blä.


Kram E

 
 
Maggan

Maggan

19 augusti 2007 16:45

Har oxå råkat ut för män som helt plötsligt visar en bild med hela paketet.. Dom tror visst att man ska nappa då.. idioter!

http://kastrullerna.bloggagratis.se

 
Kajsa

Kajsa

19 augusti 2007 17:56

Om du bara visste... jag har plötsligt sett deras webbkamera starta och där sitter de med hela paketet framme. Skitstolta, typ. Absurt! och INTE nåt man vill fortsätta prata med. Prata är en sak men att visa såå... nää.

http://livetpoenpinne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

BeaTris

19 augusti 2007 18:25

Ja ni tjejer...vad är det som gör att dom måste visa hela paketet? Det handlar inte om hur paketet ser ut utan hur Det används.

Nää ni jag hoppas jag kommer få den där härliga känslan med M, tror han är den Man jag behöver. Lugn & sansad & ingen stress där inte :)

Kram på Er.

 
Gittan

Gittan

19 augusti 2007 21:39

Håller med dig helt och hållet. Det är hur den och resten av kroppen används :)

http://kastrullerna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards