Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

* Två Flugor I En Smäll

Av BeaTris - 19 augusti 2007 14:26

Min fina lön som jag tjänat ihop under Juli månad lär nog försvinna rätt snabbt. Har suttit & lagt in en del räkningar. Pga den ekonomiska krisen jag hamnade i under våren så har jag hamnat lite efter. Tråkigt men det kommer kännas skönt när jag kommer ifatt igen, vilket jag kanske gör nu med tanke på att jag jobbade rätt mycket under förra månaden.....lönen släpar ju en månad.


Har pratat lite med I på Msn, hon var hos sina farföräldrar, eller alla var väl där misstänker jag, så det tar väl ett par timmar till innan dom kommer hit. Jag får roa mig med mindre roliga saker under tiden. Har tex torkat i kylen.....passat på medans det är relativt tomt. Hittade en stackars morot bakom grönskakslådan. Den hade sett sina bästa dar & var bara att kasta i sophinken.


Har även roat mig med att slå ihjäl flugor.....närmare bestämt 6 stycken. Äntligen, dom har varit omkring mig bra länge nu, killar längs armarna & flyger rätt in i håret så det bara surrar i öronen. Nu kan jag bara se en & det dröjer inte förrens den går samma öde till mötes som resten av tjocka släkten.....närmare bestämt nu.


Annars är det lugnt här, har lite plock att ta hand om. Har även mailat lite med M, han hade kopplat av lite med en bok & tänkt tillbaka på våran träff med glädje. Så vi kommer fortsätta hålla kontakt misstänker jag så får vi se vad det blir av det här.


Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards