Direktlänk till inlägg 9 april 2007

* Slut På Påsken

Av BeaTris - 9 april 2007 19:11

Då var sista dagen i 07´s Påskhelg över, inte riktigt men nästan. Känns rätt skönt. Imorrn börjar skolan igen & jag hoppas det börjar lite lugnt. Vet inte vad som flög i mig för någon timme sen. Chattade med J.....Sexleksaken ;)Bjöd över honom hit, han sa att han skulle komma, om bara hans bil kom tillbaka innan 7. Har inte hört något så han kommer inte. Kanske lika bra det, hade bara slutat på ett sätt.....i sängen som just nu har 13 ben *asg* Får skriva om det i ett eget inlägg.Känner just nu en längtan efter en kram, en famn att krypa upp i & någon som tröstar. Just nu gör det så jävla ont, Mattan är borta & jag har inget att ta emot med känns det som. Var nog därför jag skrev till J, i ren desperation efter närhet. Lovar mig själv här & nu att jag tar inte kontakt igen, nu får han göra det för jag tror inte ett dugg på hans ord längre. Jag har ju den andre J, tror han är mer seriös & värd att satsa på. C är också en att satsa på men än så länge saknar jag pirret & känslan av att han är mer än en vän. Snart kommer J över, en tjejkompis. Vi ska fika på lite tårtrester. Har även pratat lite med K nu. Sjöng för honom som jag lovade igår. Han hade fått en hel fotbollsutrustning, det var keps, strumpor, handskar, boll & mål & säkert något mer. Bilar & studsbollar att sitta på var det också. Gud så jag älskar den ungen, han är så go när han pratar & berättar. Älskar givetvis min andra också, hon har det lite jobbigt med L hon också, hon tyckte ju bra om honom & hans barn. Jag tror hon tänker mycket på dom, att deras pappa inte finns. Men dom har sin trygghet hos sin Mamma & kommer klara av det här. Men mina tankar finns givetvis också hos dom.Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards