Direktlänk till inlägg 1 april 2007

* Klart & Tydligt

Av BeaTris - 1 april 2007 15:08

Vilket väder.....synd & skam att vara inne men jag har varit duktig här idag. Dels har jag tvättat fyra små maskiner tvätt. Sen tog jag tag i mina fönster. Det behövdes verkligen. Skönt att få det gjort. Nu ser man klart & tydligt igen. Frågan är bara hur länge det dröjer innan dom är fulla med finger/hand avtryck, smutsiga avgaser & pollen igen. Ska vi tippa på fjorton dagar?? Någon som sätter emot??Har messat lite med C, sagt att vi ska ses men inte när. Barna kommer ju först på Tisdag nu så det finns ju lite tid men det ska ju passa oss båda också. Eftersom jag vill ta det lugnt & inte rusa iväg alltför snabbt nu så är ju en fika eller film ganska så lagom. En dejt eller vad jag nu ska kalla det på ett par tre timmar kan räcka så här i början. När det sen dröjer till nästa gång.....det är väl då jag märker om jag vill träffa honom igen. Vill ju verkligen vara säker på att det är honom jag vill träffa & inte bara för att slippa vara ensam. Men tiden lär ju utvisa hur det här går.Tror jag blivit lurad också, nästan hundra på att den lille jäveln drev med mig. Då ska H*n få :)Att man ska vara så lättlurad i vissa lägen. Kram E.

 
 
Manne

Manne

3 april 2007 20:40

Jasså, fönstrena var på väg att ramla ut??

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

E

4 april 2007 18:46

Snarare jag när jag försökte se ngt :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards