Direktlänk till inlägg 1 april 2007

* Fika & Frierier

Av BeaTris - 1 april 2007 07:42

Det är rätt lustigt egentligen.....ena dagen känner jag mig så ensam, det finns ingen i mitt liv. Men nu har jag plötsligt två som känns som lite att bygga på. Har skrivit om dom båda två. C som jag messade en del med igår har jag nu träffat. Jag skrev ett mess på em & frågade om han ville ses.....bara en enkel fika som en vän, ingen dejt i mina ögon. Han blev glatt överraskad & tackade ja så jag åkte till hans stad eftersom han hade jobbat & då skulle han hinna äta & duscha. Vi hade både kul & trevligt. Satt på ett mysigt fik tills dom stängde & sen gick en sväng runt city. När det blev för kallt körde vi runt lite innan vi hamnade på ett annat fik en stund innan jag tog pendeln hem igen. En kram, löfte om att höras idag & inget mer.....det känns rätt bra. Det är ingen pang på, rusa in i med buller & bång kille utan allt går lugnt & sakta. Svårt att känna hur det känns. Men jag blir glad av honom & jag vill gärna ses igen.....om vi kan fortsätta som igår ett tag. Tror det kan bli så att det växer fram med tiden & det kanske är det jag behöver nu. Sen har vi J.....han långt härifrån. Han har redan friat *s* Kunde då inte riktigt ta det på allvar eftersom han skrattade efter. Så jag skrev.....att "lite bättre kan du". Han har skickat lite olika kort på mobilen, han ser bra ut, är kul att prata med & jag tror vi skulle kunna passa ihop. Dock är ju avståndet ett hinder, men visst som han skrev i ett mess igår när jag tog upp det, vill man så går det & det gör det ju, allt löser sig om det nu skulle bli något av det. Jag tar det lätt, rusar inte iväg i känslor & tankar, relalistiskt tänkande. Jag har förändrats lite dom sista veckorna. Fortsätter jag så här nu så kommer jag säkert få en bra vår.....en lycklig vår.Kram E.

 
 
Manne

Manne

3 april 2007 20:38

Kärleken är underbar....
Grattis till dig som har två som passar upp.

Hoppas att de inte hittar bloggen....:|

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

E

4 april 2007 18:50

Tack :)
Får väl se vad det blir av det.
Får hoppas på det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards