Direktlänk till inlägg 20 februari 2007

* Ont Det Gör Ont

Av BeaTris - 20 februari 2007 19:54

Känner mig allmänt nere & deppig nu, måste lätta på trycket, det gör jag bäst här.Ringde barna & pratade lite. Dom mådde bra, hela huset fullt med kompisar & det var bakade muffins hit & nya möbler dit & jag bara kände att vad fan ska ni med mig till? Kan jag inte bara släppa allt som har med huset & den skiten att göra, jag har lämnat exet & jag vill inte ha honom tillbaka.....fatta! Har en svacka igen.....fan vad jobbigt det känns. Men den beror på att jag saknar barna, trodde inte det skulle bli så här svårt. Barnen ville ju i allafall komma nu så jag pluggar järnet imorrn sen får resten ligga.....jag längtar efter mina barn så det gör ont & jag vill ha dom hos mig.....så därför ska dom få komma imorrn. Chattade med J.....killkompisen, inte den andre. (Har faktiskt stålsatt mig & inte börjar chatta.) I allafall så sa han att han & tjejen inte skulle ses förrens på Fredag & att dom redan längtar :)Kunde då inte låta bli att tänka tillbaka på det jag hade med T. Första veckan "utan" varann, när jag hade barna. Vi messade flera gånger om dan & pratade varje kväll.....längtade & saknade. När vi äntligen sågs på Söndagen så var det så mysigt. Han fixade med lite småsaker i min lägenhet medans jag pluggade lite. Sen lagade han mat & jag satt på diskbänken & höll honom sällskap. Minns så väl vad han sa när jag sa att jag är lite speciell (Gillar att sitta på diskbänken eller köksbordet) Han svarade då "Det är därför jag är här". Det är en sån grej man bara drömmer om att få höra, kanske därför den etsade sig fast.Ibland kan jag bara känna att jag vill så gärna att han ska messa & be om en dejt.....att han har en sak han vill prata om. Det kan jag fortsätta drömma om för det lär inte hända. Jag tror inte det i allafall. Visst kan man hoppas men bättre att gå vidare, drömmar är till för att krossas verkar det som. Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards