Alla inlägg den 5 januari 2009

Av BeaTris - 5 januari 2009 19:35

Har bara slappat efter jobbet, Älskling köpte med sig McDonaldsmat & så har vi sett på film. The Guardian. Den har stått i min Dvd hylla i över ett år men vi har inte sett den tidigare. Den var i allafall helt sevärd i mina mått mätt. Idag har det ju även varit jobb, det räknades som helg idag så lite OBtillägg är att räkna med. Har fått pass hela veckan, är ledig Fredag & Söndag som det är nu. Få se om jag hinner scrappa något som jag vill, idag kom ett paket från Magda´s Scrapbooking. Har även fixat lite bland det nya som jag skaffat men bara lagt in i hyllan. Nu blir det en varm skön dusch & ikväll blir det skapligt i säng.....07.00 ska jag vara på jobbet.

Av BeaTris - 5 januari 2009 06:49

Jag är så trött på morgonen, när klockan ringer vill jag bara stänga av, vända mig om & somna om. Ändå gick jag & la mig i god tid så jag borde fått min sömn. Ska gå till jobbet tänkte jag, det om något får mig nog att vakna till. Har även huvudvärk men den släpper förhoppningsvis av frisk & kall luft. Jag har funderat på en sak, enligt kalendern är det ju idag Trettondagsafton men räknas det som helg eller vardag? Imorrn är det ju röd dag igen & snart vet jag inte var i veckan jag befinner mig, helgdagarna avlöser varann & när barnen lämnades på Fredagen istället för Söndagen blir det lite rörigt. Det blir skönt när allt kommer i fas igen & vanliga vardagsrutiner kommer igång.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards