Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av BeaTris - 21 augusti 2007 20:34

Har slutat förvånas över det som kan ramla in i mailboxarna på mina två dejtingprofiler. Ta tex Spray.....häromdagen fick jag ett trevligt erbjudande. Det började med Madame, sen fortsatte det. Han ville bli min slav. Göra mina hushållssysslor.....inte i utbyte mot sex utan bara för att känna sig dominerad.


Jag är ingen sån person, gör si, gör så. Jag vill ha jämlikhet, att gör Han en sak så gör jag något annat. Det handlar om att hjälpas åt. Dessutom så är det här mitt hem, undrar vad hyresvärden skulle säga om jag anlitade hemhjälp som inte ens tar betalt.


Sen återigen så får jag ett mail från en kille. Det börjar med: Du är vacker. *Tack tack*  Han skriver sen en några rader om sig själv & sina intressen. Avslutar det hela med: Älskar sex & sen sin Msnadress. Jag svarade lite trevligt utan anmärkning om sexbiten.....här regnar det typ. Sen kommer nästa mail. "Tycker du om sex & i så fall vad?" 


Vad i helvete (ursäkta)får honom att tro att jag tänker börja en konverstation med att prata sex??? Min profil är ganska neutral & vänlig. Finns inga som helst anspelningar på att jag är ute efter en sexrelation. Möjligtvis en text som börjar med: Jag är bara ute efter sex.....men Hallå grabbar, läs klart så förstår ni. Är män sexmissbrukare eller vad är det frågan om? Jag börjar undra.


Kram E

Av BeaTris - 21 augusti 2007 13:30

När K var avlämnad på dagis köpte jag mig med färska frukostfrallor (såna goda som det är ost på ovansidan vid gräddningen) & gick hem till A, känns trevligare att äta frukost ihop med någon. På morronen känns det oftast stressigt & jag har inte ro att sätta mig ner med barnen & äta.....hur dumt som helst jag vet men jag är nog inte ensam om detta. Jag försöker ändå sitta en stund eller äta något på stående fot så det är inte varje dag jag hoppar över frukosten i mina barns närvaro.


På fredag blir det nog en frukostfika på ett litet Cafe´, det säljs goda räckmackor med kaffe/te/dricka då för 20 Kr.....överkomligt & väldigt gott. Dessutom är fikabrödet billigt så man kan unna sig något sött också om man vill det. Vi får väl se på Fredag om A har tid & lust att gå dit.


Idag har hennes son flinat ordentligt, hans humör var lite halvtråkigt förra veckan, men det kanske en annan också skulle vara om man inte kunde sköta toalettbesöken som vanligt. Han har nog gått upp sen i Fredags då olivoljan började sättas in i maten, han hade fått rundare kinder.....sötnosen, lånar gärna men vill inte ha någon egen.


Kram E

Av BeaTris - 21 augusti 2007 13:08

Jag förstår inte vad som är problemet om kvällarna. Jag kan vara hur trött som helst när jag fått barna i säng & dom somnat.....runt 20 oftast. Försöker sen sitta uppe men oftast ger jag upp runt 21.00 - 22.00 & väljer att gå lägga mig. Med tanke på den tröttheten borde jag då somna på 2 röda, men inte. Jag kan ligga & vrida & vända i vad som känns som timmar, jag törs sällan titta på klockan för då blir det nästan värre. Sen är jag dödstrött när mobilen ringer & det är dags att gå upp.


Jag verkar ha såna perioder & jag vet inte vad det beror på, inte denna gång i allafall. Har inget som ligger & gnager eller som oroar mig, jag är heller inte upp över öronen förälskad så tankarna far iväg på annat hela tiden, det är bara svårt att slappna av helt enkelt. Har ofta en liten springa öppet så det kommer in frisk luft men är ibland frusen så det brukar vara antingen lite mer kläder eller två tunnare täcken.


Kanske är det sängen? Kanske den inte är så skön som jag alltid trott, den kanske är för mjuk? Eller för hård? Men en ny säng är det inte tal om.


Kram E

Av BeaTris - 21 augusti 2007 12:49

Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Ålder


* Spelar åldern någon roll? När, varför?

Svar: Det kan jag inte påstå, varje ålder har nog sin tjusning.


* Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
Svar: Nej, inte vad jag kan minnas.


* Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?

 Svar: Det kan ju ha hänt, kanske på den tiden jag busringde med kompisarna, på den gamla goda tiden då Heta Linjen fanns.....herregud så gammal jag börjar bli ;)


* Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!
Svar: 80-85 tror jag skulle vara lagom, hinna se barnen växa upp & bli vuxna & få egna familjer. Vill gärna hinna med att få barnbarn & kanske barnbarnsbarn, men det kanske är att hoppas på för mycket?


* Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!

Svar: Jag måste nog säga att jag trivs i min ålder nu (35), känns som jag vet vad jag vill, känner mig säker i mig själv. Har hunnit med att få barn, haft ett långt förhållande & fått vara med om en del, både tråkiga & roliga upplevelser. Känns om livet har mycket kvar att ge.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards