Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av BeaTris - 10 augusti 2007 21:07

Det skulle inte förvåna mig om jag skulle kunna somna ståendes.....är såå trött & det känns så tråkigt & tjatigt att alltid vara trött. Men idag är det den 10/8 vilket innebär att det gått 10 dagar denna månad hittills. Av dessa 10 dagar har jag jobbat 8. Det kanske inte är så konstigt att jag är trött? Men nu blir det inget mer på ett tag.....någon som vill slå vad om när jag börjar klättra på väggarna?


Inatt sov ju I hos en kompis igen men nu är hon hemma.....lilla gumman, har ju knappt sett henne i veckan. Snart är det Söndag igen, kommer sakna dom. Inatt vaknade K.....inte så ofta han gör det men ibland händer det. Gick in till honom & han mumlar sömndrucket Jag vill sova i din säng.....vet inte om jag frågade varför eller något liknande men han svarade Jag kanske tycker om dig. Kanske? Lilla goa killen :)


Blev lite sen på jobbet idag så när jag hämtade K var han ensam kvar, gissa om han blev glad när han såg att jag kom, annars brukar han vänta en stund innan han kommer fram & ger en kram & säger hej. När vi hämtade hans cykel hade vi börjat höra ett konstigt larm.....brandlarmet från äldreboendet som ligger nästan vägg i vägg. Vi hann gå en bit innan vi hörde tjutande sirener, brandkåren. Först kom räddningsledaren, sen kom släckningsbilen & till sist stegbilen.....spännande värre för en liten kille. När vi kommit över stora vägen vände vi oss om & såg då bilarna komma tillbaka, falskalarm. Det var ju skönt, otäckt om det skulle börja brinna på ett sånt ställe där det finns massa människor.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards