Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

* Sambo Innan Jul

Av BeaTris - 23 augusti 2008 08:50

Snart ett helt år sen jag träffade Rickard & även om det säkert verkar tidigt så har vi bestämt oss för att flytta ihop.....det lär nog hända innan Jul. Det blir ju självklart så att han flyttar hit först så får vi se att det fungerar. Det är ju jag som ska släppa in honom i mitt, visst han finns här nu också men för mig har det inneburit en trygghet i att han har sin lägenhet att bo i när det behövts. Men jag känner som så att till största del vill jag ha honom här & jag måste våga släppa min rädsla & kontroll & låta mig få ta del av det jag en gång hade med Exet. Det behöver inte bli på samma sätt igen, jag kan inte tänka framåt, jag måste leva nu. Jag har fått en chans till, att få leva med någon som vill leva med mig & som det känns idag så kommer det bli hela paketet:

Sambo, förlovning, giftermål, hus & en bebis :)

 
 
Karin

Karin

23 augusti 2008 15:58

Va KUL!

http://gemini.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

23 augusti 2008 18:39

Så roligt att ni ska flytta ihop, inte är det för tidigt utan det känner man bäst själv.Är så glad för er skull och att du hittat kärleken igen,det är du ju så väl värd.
Sedan är det så rätt att inte försöka tänka att det kan bli som med exet utan ni är ju ett annat "par" och njuta av livet.Ni verkar ju trivas så bra tillsammans.Sedan går ju alltid relationer lite upp och ner men så är det ju för oss alla.
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

24 augusti 2008 22:10

Grattis! Var underbart! Det är du värd, att ha mött kärleken i en man som R!
Känns det som lagom för er att ta detta steg nu, så är det så! Då är det inte för tidigt! Det är ju bara ni som vet vad som är bäst för er! Lycka till!!

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards