Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

* Sista Mamma Kvällen

Av BeaTris - 12 juli 2008 21:24

Redan kväll, da´n gick rätt snabbt trots att vi inte gjort mer än varit & handlat. Vädret kändes så tveksamt så det var svårt att avgöra om vi kunde åka & bada. I ville dessutom vara med kompisen M då dom inte varit på 1000 år *s*

När vi åt tacos tidigare så åskade det & så kom det en skur, det drog bort ganska snabbt & blev det fint väder igen. Imorrn ska jag lämna kidsen till Exet, har haft dom 1 ½ vecka nu & det känns knappt då jag haft då jag haft barnvaktshjälp medans jag jobbat. Veckan som kommer blir tuff arbetsmässigt. Tre dagspass, ledig Torsdag, kvällspass på Fredag & delade turer helgen. Men det ska nog gå bra, trivs ju & tycker om att jobba med dom gamla. R kommer väl som det är nu hem på Måndag eftermiddag, kanske, kanske det blir redan imorron det beror väl lite på körtider & sånt, han är ju ensam chaufför på resan. Hämta/lämna semesterresenärer tror jag det handlat om. Nu så är det dags att få K i säng, han får sova i min då I sover borta. Ska se om jag får till en sista E F I T-bild & om jag orkar lägga upp den.....annars kommer den imorron. Natti natti.

 
 
Loppan

Loppan

12 juli 2008 22:40

Kikar på sista bilderna.. Kul att du gillade magbilden.. hihi..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Frihet att välja!

Frihet att välja!

13 juli 2008 01:40

Usch vad jobbigt det är att lämna barnen efter att ha haft den längre tid. Nu skall jag vara utan dem i 3 veckor. Pina, pina. Som tur är har jag god kontakt med deras mamma så jag kommer och våldgästar dem inom kort och kanske även kidnappar dem en stund :).
Tacos verkar populärt. Vi hade det hemma i torsdags och ikväll, lördag, så fick vi tacospaj när vi var bortbjudna. (Se även min egen blogg.)
Och du BeaTris, var glad att du har en älskling att längta efter. Det är inte alla som har det. Jag får nöja med med mina våta drömmar som är det närmsta en sexuell upplevelse jag kommer just nu, sedan lång tid tillbaka :(. Om någon vacker kvinna kan hjälpa en man i nöd så hör av er ;).

http://underbara.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards