Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

* Nya Byxor

Av BeaTris - 25 mars 2008 11:52

Jag hade tänkt vänta med att köpa mig nya byxor men idag gav jag efter. Jag har 3-4 par jeans som jag använder:

Par 1) Supertrasiga i skrevet, kan jag inte gå i. Ingen mening att laga dom mer

Par 2) Också trasiga men på innersidan av låret, ett stort hål som inte alls är skönt. Svåra att laga mer.

Par 3) Ganska sköna, men dragkedjan åker halvvägs ner ibland & då måste jag passa det hela tiden. Är dessutom vida & för långa vid fötterna.

Par 4) Det sista paret jag köpt mig & det gjorde jag till första dejten med R vilket är flera månader sen. Dessa börjar även bli stora & lite säckiga.


Det är dessa 4 par byxor jag använder flitigast & alla börjar bli stora då dom är i 44/46. jag har några par byxor som väntar i garderoben, men när vi åkte till R så hade jag på mig mina trasigaste dvs par 1 & kände att det var inte skönt. Så jag utnyttjade mitt Lindexkort & en 30% kupong. Det blev ett par jeans i blått & lite sliten look.....storlek 42 (!) kändes så skönt efter allt kämpande :)


Det blev även nya trosor & så en tröja för 49.50 till K, få se om han får den i paket när han fyller. I behöver också  nya tröjor & toppar men det går inte att köpa/beställa till henne längre, det blir inte bra, bättre att hon får vara med & välja själv det som känns skönt & som hon gillar. Det är ju ändå hon som ska ha det på sig. K tycker oftast om det jag köper åt honom, än så länge i allafall.

 
 
BountyLady

BountyLady

25 mars 2008 12:55

Ja duu jag känner igen mej i det du skriver med att ha för få byxor...

Jag har ett par som jag nu använder för jämnan men då dom är i ett väldigt stretchigt material så börjar dom se fööör taskiga ut nu...
Har några finbyxor oxå, men dom kan man ju inte ha på sig jämt.

Ang tic-mätaren, så håller jag med om i det där med att man kommer åt displayen å den nollställs inte heller är trevligt.
Jag ska ta mej till Claes Olsson å köpa en ny snart!

Ha det gottis!

http://bountylady.wordpress.com

 
camilla

camilla

25 mars 2008 16:04

Åhh det är väl underbart när det är på det hållet...=)
Och ner en hel storlek....bravo!
Jag tycker du var värd de där byxorna...=)
Kram

http://www.hallonpajen.wordpress.com

 
Angel

Angel

25 mars 2008 19:31

Vad roligt! Jätteglad för din skull.

Angel

http://angelwings.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards