Direktlänk till inlägg 8 september 2007

* Hur Tänker Människan?

Av BeaTris - 8 september 2007 20:29

Tack för kommentarerna till mitt tidigare inlägg om Msn.....nu kommer fortsättningen, måste bara skriva för det håller på att bubbla över. Stackarn börjar i helt fel ände. Han började en diskussion på Vilda.....om barn. Skrev något i stil med att han ger tjejen några år, får han inte barn så sticker han. Sen kom tjatet om Msn igen så jag tänkte vad fan (ursäkta) ta den då.....så han fick min gamla som jag sällan är på. Där kom vi snart in på samma sak. Han vill ha barn.....jag vill inte ha barn, bara där så spricker det.


Han var beredd att ge mig två år, om det inte blev några barn skulle han lämna mig. Han ville ha barn med mig, för barn ger trygghet, nu undrar jag på vilket sätt då? Att man har hela livet tillsammans? Det är väl jag ändå bevis på att man inte har eller? Jag som sitter här som singelmamma, det var inte riktigt så jag ville att livet skulle bli.


Han skrev rakt ut, (ursäkta att jag är lite ful i munnen nu):

Jag vill knulla dig, genom sex blir det barn

Mitt svar till honom blev helt enkelt: Ja men jag äter p-piller & skulle köra med tredubbla kondomer om jag hade sex med dig....allt för att inte bli med barn

Han ville ha sex utan kondom.....då kontrade jag med att jag vill inte ha sex alls.

Får sen frågan om vi kan hångla.....Herregud nej, jag vill inte träffas alls.


Han ville bara att jag skulle älska honom.....lite svårt, han börjar ju i fel ände. Men så här gör han bara med tjejer som har barn därför att tjejer utan barn ska man inte ha sex med. Nähä, varför då? För dom gillar tydligen killen mer om han inte jagar sex. Det ni därute, det gör inte vi med barn, för vi har inga känslor eller??? Är det någon som kan förklara synsättet han har, för mig är det helt skruvat. Kan ju hoppas han lämnar mig ifred nu, annars blir det en snäll blockering.


Kram E

 
 
P

P

8 september 2007 21:23

Ha ha ha ha....!

Det var det värsta jag har hört...tänk att det finns sådana i mitt "manssläkte"... eller rättare sagt, han är inte en riktig man, utan en liten fjant som inte har förstått hur samspelet man/kvinna går till...

kram på dig
P

http://pappa.bloggagratis.se

 
Kajsa

Kajsa

8 september 2007 21:31

Endast ETT ord ploppar upp i mitt huvud efter att ha läst ditt inglägg... IDIOT!! inte du då, utan han förstås.
Msn:a inte ens med honom, han verkar inte frisk i huvudet.
Kram.

http://livetpoenpinne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

BeaTris

8 september 2007 21:49

P: Ja ngt har han gått miste om där....han skrämmer ju bort varenda kvinna som kommer i hans väg.


Kajsa: Tur att du inte menade mig ;)
Ska inte ha kontakt med honom, för som sagt han verkar skruvad.


Kram på er båda

 
A n n A

A n n A

8 september 2007 22:52

Hi hi hi.. Ja.. .en åsna till man. Jag har ju läst hela konversationen och kunde inte annat än skratta åt hans uttryck. Han hade minst sagt en helt galen syn på i princip allt han tog i sin mun.. Näää, som sagt.. det kommer nått fint till dig när du minst anar det.. och HAN är det absolut INTE..

Natti Gumman - Kraaaaaaaaaaaam

http://loppans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards