Alla inlägg den 10 juni 2007

Av BeaTris - 10 juni 2007 20:19

Nu har I & K äntligen kommit. Kvällen gick fort, har typ bara ätit, spelat lite badminton & läst saga. Få väl se om dom kan somna nu, har öppnat upp deras fönster, hoppas på lite genomblåsning. Det är ingen olidlig värme här inne men visst känns den.


Läste bloggar tidigare & efter ett tips hos Ulle så testade jag samma sak med V & T. Innan låg dom halvslöa i ett varsitt hörn av buren.....nu ligger dom lite närmare flaskorna & verkar trivas bra. T kryper gärna upp & ligger även hon med magen över flaskan. Hennes päls är ju mörk & tjock, väldigt mycket virvlar. Så inatt åker flaskorna in i kylen igen så kan dom plockas fram när värmen kommer kypandes imorrn. Kanske ska ställa ut dom lite nu, det är svalt & skönt på baksidan, dom kan ju vara kvar i buren. Ska nog göra det.....plocka lite färskt gräs, det gillar dom. Måste skämma bort dom lite.


När S & T kom med barna tidigare försökte vi pussla ihop tider & veckor & det känns som det kan funka. Bra att ha lite koll innan så man inte står där sen. Ska kolla ett par dar om Mamma kan ta dom.....även funderat på Pappa en natt, vi får se. det löser sig alltid.


Kram E

Av BeaTris - 10 juni 2007 16:14

Nu ser altanen rätt skaplig ut, om några dar har förhoppningsvis ogräset mellan plattorna vissnat ner & är lätt att sopa bort. Fick dessvärre inte bort alla rötter ur rabatten men skam den som ger sig, får gå ut senare ikväll när värmen inte är lika plågsam & slita lite till.


La mig på en filt i solen & försökte sola en stund tidigare. Gick sådär, kan inte ligga & pressa på samma sätt längre, skönare att göra ngt då även om det också kan vara varmt nog att få värmeslag av. Försöker njuta av värmen så länge den finns, men med måtta.


Har väntat & väntat  på att höra något från barna & nu har exet ringt, dom skulle väl bara äta något litet & komma sen. Få se om dom vill ha något ätbart här sen. Måste ju äta själv men det är varmt att stå vid spisen, får slänga ihop makaroner & köttbullar. Snabbt, lätt & ganska gott.


Kram E

Av BeaTris - 10 juni 2007 11:57

Har satt igång att rensa min andra rabatt.....bort med allt som växer där. Har ingen aning om vad det är men ett sjuhelsikes rotsystem är det. Sliter så jorden yr åt alla håll & kanter. När det är klart ska jag ta bort det torkade ogräset i plattorna & borsta hela altanen samt strö ut salt så gräset som växer emellan plattorna också dör bort. Ska också fixa iordning lite med sakerna jag har, ska göra lite fint med andra ord. Ordning & reda innan barnen kommer. Få se om någon vill spela badminton sen, köpte ett set + 3 extrabollar igår för 20 Kr, överkomligt tycker jag. Får väl turas om att spela med ungarna om dom inte vill spela ihop.


Kram E

Av BeaTris - 10 juni 2007 11:36

Hela veckan har jag vaknat mellan 6 & 7, idag gick jag (vi) inte upp innan 10. Fick ju besök rätt sent igår. Det blev en mysig stund innan vi somnade. Som jag skrev igår så kom ju en hemlig vän hit. Kanske låter genomskinligt men det är verkligen en Vän. Visserligen som jag njuter tillsammans men KK låter så illa, för då handlar det bara om sex kan jag känna. Det gör inte det här. Han är en sån kille som är mån om mig, han stöttar mig vid svåra stunder, han gläds med mig när jag mår bra, han tänker mer på mig än sig själv. Det gör att jag bryr mig om honom på samma sätt. Det gör också att det ibland känns ok att ses, även om jag vill ha mer än det han & jag har. Men eftersom vi båda vet vart vi står & det har varit så ända från början så känns det inte jobbigt & ensamt när han åker härifrån. För jag har ett behov av närhet & tillfredsställe trots att jag är singel. Jag måste få känna att det är ok att träffas bara för att få behov stillade. Till största del behovet av hud mot hud, men också behovet av att sova brevid någon.....även om person snarkar :)


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards