Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

* Vinna Eller Försvinna?

Av BeaTris - 18 juni 2008 21:54

Nu har jag jobbat klart för ikväll & det gick bra, hamnade på en lugn avdelning. Dock blev det ingen promenad innan jobbet så jag har inte samlat på mig massor steg idag men det får duga. Jag har även ätit, det fick bli en liten kebab med bröd, vi åt aldrig på jobbet det blev inte av. Kollar på fotbollen men just nu set det ut att bli försvinna för Sverige i denna måste-match men inget är ju klart förrens visslan tjuter, under har skett & kan ske igen. Få se om jag orkar kolla klart, blev rätt trött när jag fick varva ner. Imorrn är R ledig, då får vi nog ta & planera Midsommar, han är även ledig Lördag, hade egentligen en körning till jag-vet-inte-vart. Men den slapp han tydligen nu. På Söndag har han en körning till Liseberg igen så några dagar får vi ihop, kan ju vara skönt om han nu ska till Eskilstuna på Måndag. Hur det blir med Sydafrika återstår att se, tack för era synpunkter & vinklar att se på saken, för det är ju inget lätt beslut. Om R verkligen vill åka ska inte jag sätta käppar i hjulen, det är ju en jättechans för honom & på sätt & vis kanske det är bättre nu innan vi bor ihop för då blir jag ju mer van att ha honom hos mig jämnt.....eller all ledig tid. Men han vet nog inte själv & det är mycket som vi båda vill veta innan han ev tackar ja, t.ex hur det är med resor hem/dit. Men jag får uppdatera i Bloggen när jag vet mer.

 
 
Loppan

Loppan

18 juni 2008 22:39

Vila vad är det.. jag är första tapetserare och Peter och Simon assisterar.. det var ingen kul match att titta på hur som helst.. tyckte inte Sverige spelade bra, men det gjorde däremot ryssland.. hade ingen ro heller. En vägg är klar här och vi har fått upp farten. Jag vilar lite medans dom fixar nya våder.. vi ska nog bli klara.. om några timmar..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Malin

Malin

18 juni 2008 22:50

Efter att nu ha avslutat fyra år på Service Managementutbildningen är det dags att testa sina kunskaper. Jag skulle uppskatta mycket om Du ville fylla i följande korta undersökning på nedanstående adress. Om inte annat för att du kan vinna 10 trisslotter! =)

http://marknadsundersokning.questionpro.com

Tack på förhand,
Kram Malin

http://www.theolsson.blogg.se

 
Nenny

Nenny

19 juni 2008 09:47

Oooo sydafrika låter ju superspännande!! Det är en chans jag inte hade velat missa i alla fall... Men jag kan givetvis förstå att det blir svårt att vara ifrån varandra.
Berätta vad ni kommer fram till!!
Kram

http://nenny.bloggagratis.se

 
Loppan

Loppan

19 juni 2008 11:42

Hej Gumman !!

Hinner inte läsa.. Vill bara tacka för kommenteren.. det peppar mig att fortsätta kämpa.. Dags att skära fler våder nu..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards