Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

* E F I T 08 06 05

Av BeaTris - 5 juni 2008 12:36


06.53) Öppnar upp altandörren, lika soligt & varmt idag igen.



07.53) Kaffedags.



08.42) Dags att gå, packat ner lite bra att ha.....vatten & äpple tex.



09.58) Klar hos optikern, väntar på R så vi kan äta glass.



10.48) Linser, linsvätska, cola light & lite smått från Åhléns.



11.50) Hemma igen, vatten i flaska går åt.



12.53) Nya tandborstmuggar till hela familjen. Fr Vä: R´s, K´s I´s & så min.



13.53) I får rena kläder i sin byrålåda.



14.53) Börjar tvätta.



15.53) Ska gå ut & gå, musik är ett måste.



16.53) Har kommit hem & hunnit bädda rent i sängarna, täcket får ligga i fotändan nu när det är så varmt.



17.53) R har kommit. Han fick dit dom två hjulen jag misslyckats totalt med på första försöket.



18.53) Två utsvultna marsvin kastar sig över det jag erbjuder.



19.53) Fyller på toapapper i hyllan.



20.53) Har satt ihop resten av stolarna på egen hand.



21.53) Redigerar det sista i E F I T inlägget, tack för titten =)

 
 
Gitsie

Gitsie

5 juni 2008 15:56

Inne och kikar på din dag. =)

http://gitsie78.blogg.se

 
Anna

Anna

5 juni 2008 16:04

Här är det också soligt och varmt.
Verkar ha varit en bra dag.

/Anna

http://www.lilltrollet34.blogg.se

 
Nenny

Nenny

5 juni 2008 18:12

Kul att se dina bilder. =)
Kanske är dina bilder för stora. Kanske därför det känns segt att ladda upp? Men du fick ju upp dom i alla fall.
Kram

http://nenny.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

5 juni 2008 20:18

Vad kul det är att titta på din EFIT. Själv jobbar jag hela dagen och natten så jag valde att inte delta idag. Nästa gång kanske!

http://winyan.bloggagratis.se

 
Loppan

Loppan

5 juni 2008 21:07

Kul att se dina bilder - jättefina..
Misstänker att det kommer fler..

Ja, kinamaten var supergod, både igår och idag. Doppet var väl så där.. jag ville till stranden men vi hade en del att tvätta efter resan och hade en del från dessförinnan, det kanske blir en tur imorgon kväll istället.

Mmmm, jag är också supernyfiken på vem och vilket kön det är.. men nu är det inte långt kvar.. det är mindre än en fjärdedel kvar nu och dagarna bara går.

Angående resan så njöt vi verkligen. Det var ju i första hand Amandas resa med Bamseklubb, lek, bus och chokladfontän vid kvällsbuffén, sol och bad.. osv.. bilder kommer så småningom.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Majsan

Majsan

6 juni 2008 08:46

Kikar in på DIn Efit-dag.. Härliga bilder.. för att inte tala om marsvinen! Har själv två stycken.. Önskar Dig en fin fredag.

http://www.chattens.se

 
Micke

Micke

6 juni 2008 09:25

Varmt och mycket vatten går det åt ja!
Såg ut vara en bra dag detta :)

http://kludd.se

 
Loppan

Loppan

6 juni 2008 11:15

Hej Gumman.. kikar förbi på dina sista bilder.. maken min jobbar hela dagen.. jag ska vara glad om han är hemma till sju.. *så tråkigt*.. Amanda och jag hade planer på att vi skulle åka till stranden sådär runt 17-tiden men det blir det ju inte nu.. tyvärr.. men imorgon ska vi troligen till Tosselilla... det kommer bli uppskattat..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards