Direktlänk till inlägg 31 januari 2007

* Gnälligt & Intimt

Av BeaTris - 31 januari 2007 20:49

För jag har ont i magen....samma gamla månadsvisa igen & det är inte länge sen skiten slutade. Hinner ju för F*N inte bli normal efter en omgång av störtblödningar innan man märker symptom på att det är på G igen. Kommer ju vara på sååå trevligt *not* humör nästa vecka när barna kommer. På fredag är det jag som ska till kvinnodoktorn & jag funderar starkt på att be om ett annat skydd, för det jag har nu har nog bara skapat problem när jag tänker efter. Jag har tex inte haft så här ont vid ägglossning & mens sen innan barna kom. Satte in spiral 03, bytte till ny förra året pga utstötning. Annars är det ju rätt skönt att slippa tänka på att man sköter sitt skydd ordentligt så att säga. Spiralen sitter ju där den sitter, men blödningarna är värre & jag tror banne mig den har gjort mina PMS besvär värre än dom varit tidigare. Många klagar på alla hormoner som finns i olika skydd men jag tror ändå dom gör lite nytta, ger en annan balans i humöret. För mitt humör har säkert ändrats radikalt sen jag slutade med P-piller, kan inte minnas att jag varit som en Huggorm innan. Nu skrämmer jag bort alla killar *asg* Får väl leva singel resten av livet, men kan tala om *lite i smyg så* att jag har en liten kattungesida också, mjuk & gosig & älskar att bli kelad med *L* Det gäller bara att tajma in rätt period.SlutgnälltKram E

 
 
Liten

Liten

31 januari 2007 21:45

Då länkar vi till varandra då :)

http://liten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards