Direktlänk till inlägg 28 januari 2007

* Smider Planer

Av BeaTris - 28 januari 2007 21:41

Surfar lite, läser lite här & lite där, lyssnar på musik & chattar nu & då med L....en av mina favoritkillar :DInnan jag träffade T så har jag haft känslor för den här killen. Vet att jag skulle kunna falla hårt för honom igen. Vi har haft vissa heta konverstationer & någonstans finns nog något från hans sida också med tanke på vad han skrivit till mig. Men han vet att jag inte vill förstöra våran vänskap genom att hamna i säng, vilket jag tror lätt kan hända. Vill han ha mig får han ta allt. Har även sagt det till honom en gång. Han har då sagt att han inte är redo för ett förhållande, men det var ju i somras det. Han vet om att jag dejtade T & han vet att det är slut så nu har han chansen, jag tror att han är den som kan få mig att gå vidare, vi känner varann sen innan & jag tycker om honom, det är ju bara att fortsätta bygga på det om båda känner samma sak vill säga. Men då måste vi ju ha en dejt till :D, men den kommer nog tids nog. Vi brukar träffas lite då & då, oftast tillsammans med våra resp barn, som kommer bra överens & har kul ihop. Får nog ta & fixa till en liten träff, vara lite slug :D Annars lär inget hända. Var inte länge sen han messade & frågade om jag ville träffas & kramas, men då tackade jag Nej, hade ju precis börjat dejta T då. Nu kanske han inte törs eftersom han vet att jag blivit sårad. Får nog ligga på lite själv om något ska hända *L* Mmmmm det tål att tänkas på.Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards