Direktlänk till inlägg 28 januari 2007

* PappaSöndag

Av BeaTris - 28 januari 2007 09:11

Det första I säger när hon vaknar är "Jag vill hinna spela Sims hos Pappa" Tror ungen jag ska lämna av henne & brorsan ikväll 5 minuter innan läggdags??? Såå sent brukar dom inte komma hem dit. Tur att jag inte känner att det är jättejobbigt på Söndagarna dom ska hem dit. Då hade jag blivit ledsen av dom orden. Förstår ju självklart att dom längtar dit & vill hem. Det är ju mer "Hemma" för dom eftersom det är där dom bott i större delen av sina liv. Det är en vanesak både för dom & mig att lära sig säga Hem om det här också. Dom har ju faktiskt två hem nu. Jag hoppas bara att dom längtar hit också när det är dags för det, det är ju inget man märker. Men det är skönt att det funkar så bra med varannan vecka. Aldrig några tårar, det som brukar vara är att K alltid blir lite blyg när han kommer hit, jättesöt. han ser lite osäker ut men det går ju snabbt över. Inte alla familjer som får en separation att fungera så bra som våran gjort. Ingenting har gått ut över barnen & vi ser alltid till deras bästa. Den andre kan nästan alltid ställa upp om den andre behöver hjälp. Tror barna kommer vara tacksamma för det här när dom växer upp.Nu vill mina ungar ha frukost så det är bäst att slita sig :)Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards