Direktlänk till inlägg 16 juli 2008

* Resa Utomlands Igen

Av BeaTris - 16 juli 2008 06:07

Ett dagspass kvar, sen ledig en dag & den ska bli skön att ha. Dagarna går fort & det lär nog även den här göra. Har sovit hos Älskling inatt så än behöver jag inte ge mig iväg. Vi åkte vi iväg igår & handlade ett par saker på ÖB, sen hem till mig där jag gav marsvinen lite mat & packade ner dator & lite annat jag behövde ha. R har redan börjat jobba men han har bara en kort körning nu & sen senare i eftermiddag. På Söndag åker han iväg igen & blir säkert borta 1½ vecka, han ska till Prag den här gången så nu verkar hans utomlandsresor kört igång på allvar. Lite synd då det hade varit skönt att ha honom hemma, jag har två tidiga mornar där jag ska lämna K på fritis vid kvart över 6 men det är bara Tisdag & Onsdag så jag tror det ska gå bra. Har två lediga dagar nästa vecka & så jobbar jag helgen så jag kommer knappt hinna märka att R är borta. Kommer få ihop 21 arbetsdagar i Juli, har räknat ihop hur många timmar & det är ca 245 timmar inklusive 2 helger så det blir nog en bra lön i slutet av Augusti då ska jag.....inte shoppa upp allt utan försöka börja spara undan lite till nästa sommar så jag kan känna då att vi kan göra saker utan att snåla. Men först måste jag ju jobba färdigt mina veckor & nu ska jag fixa till håret & sen traska iväg.

 
 
Loppan

Loppan

17 juli 2008 11:30

Skönt att tiden kommer gå fort när älsklingen din inte är hemma. Tycker du är duktig om du lyckas spara undan pengar till nästa sommar.. det är alltid skönt att ha lite extra på fickan då..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Mia

Mia

17 juli 2008 12:26

Hoppas tiden går fort då när raringen är borta! Verkar bli så ju! Spara undan pengar imponerar på mig, jag är verkligen usel på det, fast jag bestämmer mig för att genomföra det. Jag tappar ibland (allt för ofta) förnuftet och gör inte alls det jag tänkt! Lycka till!

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards