Direktlänk till inlägg 4 juli 2008

* Citybesök

Av BeaTris - 4 juli 2008 16:34

Nu har min snälle lille kille & jag kommit hem från en runda på stan. Vi var först hos optikern där jag skulle byta/hämta mina linser. Dom fanns fortfarande inte i lager men jag får dom hemskickade så snart som möjligt. Det fanns även möjlighet för mig att kolla mitt vänsteröga som ju var lite irriterat förra gången, nu fanns det inga spår alls. Fick ett par nya linser att sätta in & höger öga kändes bra, men jag såg förbaskat suddigt på vänstra ögat. Fick då en ny då det ibland kan vara lite fel på själva linsen. Kändes likadant & det var lite konstigt tyckte vi. Fick en tid för kontroll så innan den gick vi & åt på McDonalds. Fick ta av linsen i ögat & hon började kolla, såg dock inget som vi trodde det kunde vara.....typ något skräp eller en liten skada på hornhinnan. Men så såg hon något & frågade om jag hade tagit ur linsen & ja, det hade jag ju gjort. Men, jag hade kanske inte tagit ut den innan jag satt i den nya linsen första gången. Eller så var det två i en, i vilket fall som helst så gick jag alltså med dubbla linser, inte undra på att det var suddigt & det kändes som om något störde synfältet. Jag har även shoppat två linnen, samma sort som jag handlade i Eskilstuna, vet inte om jag skrev det. Stadium hade två för 99 Kr, i mjuk skönt material. Så nu har jag färgerna marint, grönt, cerist & turkost.....alla fyra med vita ränder, snygga & supersköna. K är verkligen lätt att ha med sig, visst han far omkring & vevar med armar & ben, är ett litet energiknippe men han gnäller inte & han tjatar inte om allt. Vi var inne i leksaksaffären, visst fanns det säkert något han ville ha men han bev inte arg & tjurig när jag sa nej, utan han accepterade att han fått både Happy Meal & mjukglass. Sen har vi tillsammans bestämt att vi ska äta jordgubbar & vaniljyogurth till kvällsmat.

 
 
Loppan

Loppan

4 juli 2008 16:55

Låter som om ni haft en mysig dag.. och skumt det där med linserna.. tur det ordnade sig.. =)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Mia

Mia

7 juli 2008 13:09

Hihi, det var ju lite lustigt faktiskt! Dubbla linser? Inte blev det dubbelt så bra tydligen!
Det låter som en härlig dag med lillkillen!
Tack för awarden också, det gjorde mig så glad!

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards