Alla inlägg den 22 maj 2008

Av BeaTris - 22 maj 2008 21:54

Imorrn är det ju vägning & jag försöker nu förbereda mig på ett plus, ett stort plus. Jag tror inte jag har inte överätit men jag har nog överskridit mina points.....idag igen. Jag funderar nu på att lägga pointsen på is tills efter sommaren & bara fokusera på att fortsätta ha balans mellan kost & motion. Det är så svårt nu när det blir sommar & mycket fika, glass & annat gott som kanske inte är det nyttigaste. Då är det svårt att klara sig på 20 p, det är nästan omöjligt. Jag vill dock inte ge upp helt än, jag ska inte ge upp än. Jag ska nog bara försöka fortsätta tänkandet & äta på regelbundna tider & mindre av mat & godis & gå många promenader. Det är bara tankar i nuläget, ska ge mig själv helgen att försöka hitta lite ny motivation & först & främst se vad vågen visar imorrn, hur stor skada jag gjort mot mig själv av att släppa efter för mycket. Det kanske går att rätta till genom att ha ett par bra dagar.

Av BeaTris - 22 maj 2008 08:40

Det gick bra igår.....tills efter middagen, då blev det ett gäng kakor. Förbannade dumma öppna paket, men nu är dom slut. Det är inget jag hakar upp mig på, det var jag som åt då får jag leva med det. Nu blir det nya tag idag igen & det känns som jag kan klara det, fel.....jag ska klara det.


Jag sov hos R inatt men är redan hemma, äter min frukost här. R åkte till jobbet innan 7, sen vaknade jag av att det ringde på dörren. Fattade inte att det var den förrens fönsterkillarna kom innanför dörren. Dom skulle komma tillbaka men jag kände att jag inte ville vara ivägen så jag tog första bästa tåg hem.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards