Alla inlägg den 11 maj 2007

Av BeaTris - 11 maj 2007 16:17

Fredag igen, veckan har känts seg & lång. Jag känner mig rastlös & det kryper i kroppen så fort jag sitter still. Igår gick jag ner till CG, gick där ett par timmar & så hem, ändå kröp det i mig när jag kom hem. Det är så jobbigt.....frustrerande & jag vill att det ska försvinna, jag vill kunna koppla av.


Jag hade hoppats på att kunna träffa R, en som jag fått väldigt bra kontakt med & som känns som en reko kille men han har planer för hela helgen. Solen har ju hållt sig borta så vi har inte kunnat ses & ta en fika som vi pratade om. Det känns just nu som hela helgen kommer gå åt till ensamheten. Men jag har klarat det tidigare & kommer absolut göra igen. Det jobbiga är rastlösheten för tyvärr känner jag samma sak om jag skulle umgås med J ikväll. Får ta en lång promenad nu så kanske det släpper.


Igår inhandlades lite trädgårdsredskap.....små spadar & en kratta för 15 Kr på Jysk, duger tills vidare, det blev en hink att slänga ogräs i & så lånade jag ogräsmedel till plattorna av exet. Så om vädret tillåter ska jag nog pula lite ute imorrn. Frågade om en gräsklippare att låna & det ska finnas en bakom tvättstugan men när jag kom hem & tittade ut på baksidan var gräset redan klippt.....vilken service.


Nu måste jag fixa min överklagan till Csn, den ska postas innan 17.

Kram E.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards