Alla inlägg den 24 september 2007

Av BeaTris - 24 september 2007 19:46

När jag ändå var i farten så gjorde jag det igen.....skickade ett sms till M, men jag har iallafall väntat några da´r sen förra gången. Jag har funderat lite där med. Jag jagar ju faktiskt inte, inte på samma sätt som innan, genom att skicka mess lite tätare. Utan nu väntar jag några dar & inte ligger på så hårt.


M verkar inte ta intiativet här så då får jag ta tjuren vid hornen, så jag har helt enkelt frågat om han vill träffas & fika någon dag innan han börjar jobba. Jag har inte fått svar än men han jobbar ju faktiskt så det är väl därför. Jag har full förståelse om han inte vill träffas mer, för jag agerade nog rätt konstigt den där gången.


Som det känns nu så går kroppen på sparlåga, jag känner inget & har inget större sug efter hudkontakt, hångel & sex. Det kan ju dock ändra sig.....får väl se om några da´r.


Kram E

Av BeaTris - 24 september 2007 19:15

Jag ska vara ärlig & tala om att jag tänkt en del på R, undrat varför det blev som det blev, hur han mår & om jag borde legat i lite mer. Jag har också tänkt tanken att skicka iväg ett mess, bara ett vanligt neutralt hoppas du mår bra mess. Men jag har stålsatt mig för att inte må dåligt, jag har verkligen trängt undan känslorna som fanns där för honom. Men någonstans finns dom kvar.....med säkerhet.


Idag pratade jag med K, både hon & hennes kille vet vem R är, dom vet vilket liv han levde som ung, han har inte varit Guds bästa barn vad jag förstår.....jag vet inte allt men jag kunde ju räkna ut lite på vad han berättat & så. För ett par veckor sen så hade kompisens kille A sett R på tåget & R såg riktigt risig ut & jag misstänker att han är/var inne i en svacka så det sjöng om det.


Jag har ofta tänkt på det, att kanske han slutade höra av sig för att han mådde så pass dåligt & inte ville dra in mig i det. För den killen som satt här på Midsommar & pratade med sitt barn, med mig intill går inte ihop med den kille som K & A beskriver. Alla är värda en andra chans & jag tror R har bättrat sig, bara att han mår inte bra & jag vet ju mer än jag skriver om.....vill inte lämna ut för mycket.


Efter lite snack om detta med K & att jag funderat på att skicka ett mess till honom & att hon höll med så har jag nu gjort det, skickat iväg ett mess. Jag förväntar mig inget svar men jag ville visa att han fortfarande betyder något. Bara hoppas han har det bra.


Kram E

Av BeaTris - 24 september 2007 07:30

Vad tomt det känns utan barnen, det känns nästan i luften att dom inte är här. Varit uppe & tassat några gånger inatt & varit på toaletten. Ganska så trött & får treva mig fram i mörkret för att inte slå i tån i en byrå eller köra huvudet genom glasrutan på dörrn tillbaka in i sovrummet.


Idag blir det alltså åtgärden Aktiv Kompetens. Tillbaka i lokalerna & cafeterian på Komvux där jag läste i våras. Ska bli rätt kul, jag brukar inte ha något emot dessa åtgärder....det brukar bli bra sammanhållning i gruppen. Alla är ju i samma båt så att säga. Nu har ju jag även timviket & det går självklart före så ringer dom & frågar om jag kan jobba så tackar jag självklart ja. Måste bara komma ihåg att ha taggen med mig.


Nu får det bli lite frukost i magen, innan den kurrar allt för högt. På återseende.

Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards