Alla inlägg den 10 januari 2009

Av BeaTris - 10 januari 2009 19:01

Det blir jobb imorrn också men jag får sovmorron i allafall, om det nu skulle bli segt att somna ikväll igen. Idag har jag jobbat med bästaste Anna, det funkade bra det med & vi pratade om att vi skulle ta en scrapmaraton någon dag när vi båda är barnlediga. Det är bara det att hon nu ska separera & kommer ha sin minsting när jag är barnledig men vi ska nog hitta en dag som passar. Här har vi ätit kycklingfajitas efter ett recept på VK (ViktKlubb) det var väldigt gott. Rickard mumsar i sig en stor Fazer Wild Berries medan jag nöjer mig med salta lakritsbitar från VV. Köpte även en kaksort från deras sortiment, det kan ju hända att jag också vill ha något sött ibland. Idag har jag dock syndat lite, både jordgubbsmousse & ett wienerbröd. Men det har också varit väldigt mycket spring mellan avdelningarna så lite har jag kanske kompenserat. Det var heller inget superstort wienerbröd så jag känner mig inte misslyckad. Jag får ta ett steg i taget & börja lugnt som förra året & då gick det ju bra.

Av BeaTris - 10 januari 2009 07:10

Måste erkänna att det hade varit bra skönt att få sova ett tag till, har sovit så dåligt inatt, framförallt vid läggdags hade jag svårt att somna. Men sova får jag göra senare & förhoppningsvis piggnar jag till snart. Har helpass idag så jag slutar runt 4 i eftermiddag, så då får jag kvällen ledig. Imorron har jag inget som det är nu, men det kanske räcker som det är med jobb denna vecka. Med idag har jag ju faktiskt kört en femdagarsvecka & även om det inte varit 8 timmar/dag så känns det nu.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards