Alla inlägg den 9 januari 2009

Av BeaTris - 9 januari 2009 21:50

                  


Jag bli så glad av att läsa era kommentarer till mitt Grattis bloggen inlägg, vad fint det känns att läsa att ni gillar det jag skriver & återkommer hit. ibland känns det som jag bara skriver om samma saker & att det bara är strunt, så Tack för att ni läser & ni ska veta att jag gillar era bloggar också även om kommentarerna inte duggar tätt =)

Av BeaTris - 9 januari 2009 20:46

Idag blev det lite shopping av scrapsaker igen, bl.a en mapp med fickor för papper, den jag hade var lite överfull så nu har jag delat upp alla mina papper i enfärgat & mönstrat. Jag var även på AF & lämnade in min närvarorapport, så nu är det avklarat. Annars har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt & laddat lite batterier tills imorron.

Av BeaTris - 9 januari 2009 10:37

Jag har jobbat 6 dagar på raken & ändå är jag relativt pigg men det är nog behövligt med en ledig dag, imorrn är det dags igen. För en stund sen ringde jobb 1 & hade två nätter, inatt & imorrn natt. Fick ju tacka nej tråkigt nog. Igår hade jag två missade samtal med nummer jag inte kände igen, men jag tror det var från ett äldreboende inom kommunen. Dom ringer väl igen om det skulle vara något. Igår fick jag delegering på jobb 2, skulle bara fråga om det fanns möjlighet att få den snart eftersom jag får jobba en del nu. Eftersom jag har delegering på Jobb 1 så vet jag ju vad det innebär så hon fyllde i samma & gav mig en kopia. trodde inte det skulle ske direkt men det är ju bra att ha till helgen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards