Alla inlägg den 3 januari 2009

Av BeaTris - 3 januari 2009 21:48

En dag på jobbet har passerat & imorrn kommer ännu en, då 8 - 16 på samma ställe. Har även fått ett pass på Måndag, då blir det på en annan avdelning men samma jobb som idag. Då är det ett pass på 4 timmar under eftermiddag/kväll. Sen jag kom hem har vi ätit ett par varma smörgåsar & kollat lite på Körslaget. Nu börjar det klippa i mina ögonlock & kroppen börjar gå ner i varv så jag tror det blir sängen ganska snart om jag ska orka upp i tid imorron bitti.

Av BeaTris - 3 januari 2009 09:32

Jag har inte ställt mig på vågen sen i September, jag har inte orkat ta tag i vikten igen fast jag vet att jag borde & skulle med all säkerhet må bättre av att gå ner igen. Jag skulle säkert bli jämnare i humöret av att få mer balans i kost & motion. Jag vet att jag kan gå ner i vikt men jag vet också att jag kan tröttna & då gå upp igen. Det är väl det som skrämmer mig, men när jag tittar tillbaka på gamla inlägg i Viktkategorin så ser jag ju vad jag åstadkom förra året & jag funderar nu allvarligt på att ge mig in i det igen. Har varit lite sugen på det här med LKHF men jag vet ärligt talat inte om jag skulle klara mig utan bröd & pasta. Andra alternativet är Viktväktarna, tittade runt lite & jag tyckte deras interaktiva hjälp verkade vettigt. Jag får fundera ett par dagar till & känna efter om jag är tillräckligt laddad.

Av BeaTris - 3 januari 2009 09:23

Två timmar kvar tills jag ska börja jobba & det är skönt att bara ta det lite lugnt. Jobbar till klockan 20 ikväll &  det ska väl gå bra. Jag ska vara på Jobb 2, demensavdelningen. Det kändes lite tomt imorse när jag vet att barnen inte sover i sina sängar. Dock är det väl skönt att Rickard & jag får mer tid för varandra, det blir lätt att all min kärlek läggs på barnen. Ute snöar det så marken börjar bli ordentligt vit, men pulkaåkningen får väl vänta.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards