Alla inlägg den 2 januari 2009

Av BeaTris - 2 januari 2009 17:55

Eftersom vi alla fick biobiljetter i julklapp så utnyttjade vi dom idag & var & såg LasseMajas detektivbyrå - Kameleontens hämnd. Det var väl mest Kristoffer som ville se den men vi alla tyckte den var bra, både rolig & spännande. Innan bion var vi & shoppade lite, jag behövde ett svart baslinne & så blev det ett par gråa leggings, det är rätt skönt att ha som ombyte mot jeans ibland då jag även har börjat använda långa tröjor att ha till. Isabella fick ett par svarta benvärmare som hon ville ha nya. Innan filmen åt vi lunch på en kinarestaurang. Vi har med andra ord haft en mysig dag tillsammans & även om det just nu känns lite ensamt så kommer ju barnen tillbaka & det märktes att Exet längtat efter dom. Nu blir det mer film för Rickard & mig så vi får annat att tänka på.

Av BeaTris - 2 januari 2009 17:49

Har lämnat barnen så nu sitter Rickard & jag själva, det är så tomt, det var så tårarna kom när jag satte mig i soffan. Förr tyckte jag alltid att det var skönt men så känns det inte längre, trots allt som hände tidigare i veckan skulle jag önska att dom vore här. Det brukar kännas bättre efter någon dag & det är skönt att bara ha sig själv att tänka på. Nästa vecka ska jag försöka träffa lite kompisar, det var ett tag sen. Ska scrappa lite också tänkte jag men först blir det jobb Lördag & Söndag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards