Alla inlägg under november 2008

Av BeaTris - 13 november 2008 07:48

Igår var en riktig slappardag, gjorde inte ett dugg mer än diskade upp lite. Idag blir det att träffa Anna & scrappa lite, hon kommer om någon timme så ska vi åka & handla lite gott till frukost. Det blir nog trevligt skulle jag tro.

Av BeaTris - 11 november 2008 14:41

Mina barn ska få ett halvsyskon men nej det är inte jag & Rickard som är dom skyldiga.....ännu. Det är deras Pappa som varit i farten. Har inte pratat med Isabella utan detta har jag fått veta bakvägen, via hennes Bilddagbok & Blogg. Så jag har ingen aning om när det är beräknat men jag misstänker att hon (inte Isabella alltså) kommit en bit in i graviditeten så den värsta faran är över. Det är det sista stora steget dom gör, dom har gift sig, är på väg att bygga hus & nu Bebis i magen. Eller finns det något mer att utveckla sin relation med? Här tar vi det lite mer lugnt, men vem vet, vi kanske kommer dit en dag vi också. Har ju bara en karta kvar av mina P-piller & jag vet inte vad jag vill. Förnya receptet & fortsätta knapra & därmed avvakta med barn eller köra på utan skydd & se vad som händer. Jag är lite i valet & kvalet fortfarande & samtidigt blir jag ju inte yngre & vem vet hur lång tid det tar innan det tar sig.....OM det gör det alls. Jag tror inte jag skulle ångra mig när jag är gravid men jag kanske kommer ångra att jag inte blev det den dagen det är försent. Jag vill nog inte vara över 40 & bli mamma igen, man ska orka med en liten till även om jag känner på mig att jag skulle få bra hjälp av mina barn jag redan har. Tankarna finns där & jag & Älskling får väl prata om detta.....om han nu inte hinner läsa det innan, men lite om mina tankar vet han ju. Tiden får som vanligt utvisa vad Ödet har i berdskap åt oss.

Av BeaTris - 11 november 2008 12:43

Idag kom mina efterbeställda bilder som jag tänkt använda mig av i några LO´s, har beställt en del bilder från när barnen var mindre & vissa speciella kort som jag genast såg vad jag kunde göra av dom. Det är ju snabb leverans men eftersom helgen varit så har det ju dröjt ett par dagar extra så jag blev så glad när paketet damp ner i brevinkastet. Allt stämde, bara att kuvertet med korten kändes lite tunt så jag blev lite besviken när jag öppnade det & insåg att det var inte mina bilder. Så nu ska jag skicka tillbaka dessa & jag hoppas jag får mina rätta bilder snabbt,. hade ju tänkt scrappa med Anna på Torsdag & ville så gärna ha lite nya foton att arbeta med. Men sånt är livet, ibland sker misstag & dom rår man inte alltid för.

Av BeaTris - 11 november 2008 12:38

Känner mig bakfull, är trött & seg i kroppen. Det beror inte på att jag varit ute & supit skallen i bitar utan helt enkelt på att jag jobbade natten till idag. Mellan 03.00 - 04.00 var det hemskt segt likaså 06.00 - 06.30, satt vak dessa timmar & höll på att nicka till flera gånger.....otäckt att vara så trött. När jag kom hem strax innan halv 8 gick & jag & la mig direkt, har sovit till & från fram tills halv 12 ungefär, det blir nog en tupplur senare i eftermiddag & skapligt i säng ikväll, sen är jag nog människa igen.....en nykter människa.

Av BeaTris - 10 november 2008 08:07

Jobbade ju heldag igår & sen var det bara hem & packa ihop barnas saker & köra hem dom, det kändes lite tomt igår kväll, som alltid men nu känns det okej. Fick sovmorron till ca halv 8 efter att vaknat ett par gånger. Få se om kaffet får min kropp att släppa lite på kolakänslan.

Av BeaTris - 8 november 2008 15:24

Snart har ännu en vecka med barna, har kvällen kvar, imorron har jag ett jobbpass till halv 5. Idag har vi bara tagit det lugnt, Kristoffer har varit med Rickard & tvättat bilen. Jag & Isabella har scrappat lite & hon är nu med Malin. Rickard ska iväg & fira en arbetskamrat en stund, sen blir det nog film & lite Lördagsgodis. Ville väl bara med dessa rader tala om att allt är bra & att jag lever.

Av BeaTris - 8 november 2008 15:00

Okej, nu äntligen har jag laddat upp bilder på några av dom LO´s + ett Fars Dag-kort jag gjort i Oktober/November.



Av BeaTris - 6 november 2008 14:47

Har knappt suttit vid datorn dom sista dagarna, mest vid mina scrappingsaker & pysslat.....det är mycket roligare & jag känner att jag hittat något som drar mer än att sitta vid datorn & bli slö & irriterad. Nu har jag gjort en beställning på mer foton.....från när barnen var mindre så jag ser fram emot att få göra layouter. Har tagit kort på några alster men dom kommer nog upp senare. Snart kommer Isabella hem så då ska vi åka in & shoppa lite scrapsaker, hon fick ju presentkort av mig när hon fyllde år.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards