Alla inlägg den 26 september 2008

Av BeaTris - 26 september 2008 13:56

Jag känner mig precis slut, skulle säkert kunna gå lägga mig & sova bort ett par timmar. Ändå sov jag bra hela natten, men kanske gårdagens mående som spökar. Det känns lite bättre idag, hoppas det inte blir värre i allafall. Vill inte förstöra kvällen & resten av helgen genom att vara tjurskallig. Rickard & jag har varit & handlat på förmiddagen, en del mat, bröd, dricka & annat som behövs så nu försvann 1 000 spänn men då är det återigen fullt både här & där. Vi ska investera lite pengar i en mindre frysbox, det är ganska trångt i min frys & ibland kan det vara skönt att köpa på sig mer av det billiga & även kunna baka större satser med bröd. Har även hämtat mina stövlar, lämnade in dom för omklackning & lite reparation så nu ska dom förhoppningsvis hålla en säsong till. Rickard ska tillbaka till jobbet nu så jag har bjudit hem Jessica på fika. Ikväll blir det taco´s men istället för färs tänkte jag strimla kyckling & steka & ha till, kan nog bli gott det med.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards