Alla inlägg den 22 september 2008

Av BeaTris - 22 september 2008 19:10

 Efter en kommentar så hittade jag ännu en tävling, ett kryddigt paket från Aromboden, en sida som efter kort titt verkar ha mycket att bjuda på.

Av BeaTris - 22 september 2008 17:39

För tillfället är det ganska så lugnt här, Kristoffer är på fotboll, Isabella pluggar matte & Rickard jobbar. Tidigare hade I tre kompisar här så då var det lite mer livat. Ska snart sätta igång med maten, väldigt avancerat.....fish and chips på svenska, alltså pommes & fiskpinnar. Fick det hos Jessica & det gick allt att äta. Eftersom Malin ska äta med oss så får det bli något som jag har så det räcker. Hade kunnat gjort pasta & ostsås men har inte mjölk så det räcker & om jag ska vänta på Rickard får vi aldrig mat ikväll ;)


Av BeaTris - 22 september 2008 14:05

                             


Hittade till en tävling hos Nadia, man kan vinna ett fint presentpaket från Aromia. Paketet innehåller:


* 1 påse Jordgubbs/Gräddte

* 1 påse Irish Cream Coffé

* 2 Doftljus Cappucino


Tycker det låter gott & trevligt så självklart vill jag vara med.

Av BeaTris - 22 september 2008 10:36

Tema: Bodytalk


1. Vad säger din kropp till dig när du stiger upp på morgonen?
2. Vilken del av din kropp känns starkast rep. svagast?
3. Känner du dig bekväm med din kropp?


Mina svar:

1. Nu är det dags att gå upp.....vare sig du vill eller inte.

2. Starkast är nog hjärtat som håller igång hela systemet, svagast får bli lederna då det blir kallare & fuktigare väder.

3. Ja, jag trivs trots att jag borde träna mer & gå ner i vikt.


Av BeaTris - 22 september 2008 09:16

Innan barnen kom igår tog vi en Ikearunda igen, vi var ju inte ensamma kan jag säga. Handlade stolsdynor (svarta), trådbackar med ställning till Kristoffers garederob, en orkideé & en bambupinne. Vi tittade även på soffor, badrumsförvaring & förvaring till klädkammaren & hittade en del vi kände kan bli bra. Jag kämpar just nu ganska hårt med att vänja med vid mer saker.....Rickars saker & ska det fungera sen så är bra förvaring prio 1, jag är ju ganska ordningsam & vill ha kontroll över att det ser städat ut.....oreda är det värsta jag vet. Men tillsammans ska vi nog komma på några bra lösningar.


Av BeaTris - 22 september 2008 09:06

Veckan med barnen är igång, dom kom ju igår som vanligt. Det blev en eftermiddag/väll med fetaostgratinerad lax, fika, mys i soffan & Andra Avenyn som började igen. Mest Isabella som följer serien men jag minns sista avsnittet förra säsongen & var lite nyfiken på fortsättningen. Vid läggdags tog det inte så lång stund för Kristoffer att somna, det var värre för Isabella så det slutade med att hon fick ta med sin madrass & somnade bra på golvet. Vi fikade ju som jag sa, bl.a fanns det kladdkaka kvar så den bjöd vi på, men barnen hade varit så söta & bakat varsin sorts kakor som Rickard fick i födelsedagspresent. Från Isabella var det choklate chip cookies & Kristoffer hade gjort Havreflarn, det smakade himla gott =)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards