Alla inlägg den 17 september 2008

Av BeaTris - 17 september 2008 09:21

Tema: Telefonrelaterat


1. Pratar du mycket i telefon?
2. Vem använder telefonen mest i din familj?
3. Har du lätt att lära dig telefonnummer utantill?


Mina svar:

1. Inte så mycket men kan prata ganska länge då det väl blir, beror på vem det är.

2. Rickard pratar rätt ofta i sin mobil men den vanliga är det nog mest jag.

3. Bara vanliga inte till mobilen.


Av BeaTris - 17 september 2008 09:10

Tema: Ålder


1. När fyller du år?
2. Känner du till någon “kändis” som fyller år på samma dag som du?
3. Vad gjorde du på din senaste födelsedag?


Mina svar:

1. 29 Oktober

2. Nej inte så här, men kan säkert leta upp det på nätet.

3. Firade med familjen, träffade Rickard någon dag senare då det var så nytt mellan oss.


Av BeaTris - 17 september 2008 09:04

Tema: Husdjur


1. Hur många husdjur har du?
2. Vad är det för djur?
3. Kan ditt djur göra några konster?


Mina svar:

1. 2

2. Marsvin.....Vilda & Tufsa

3. Stå på bakbenen & göra kvittrande ljud när dom tigger mat.



Av BeaTris - 17 september 2008 08:58

Tema: Tid över


1. Lyckas du få tid över till dig själv?
2.Om ja, vad gör du då? Om nej, varför inte?
3. Om du hade en hel dag av ledig tid utan något ansvar för någon annan än dig själv, vad skulle du göra då?


Mina svar:

1. Jag har massor tid över för mig själv, är ju både arbetslös & har delad vårdnad.

2. Surfar, träffar vänner, helt enkelt vad jag vill & känner för.

3. Precis det jag känner för.



Av BeaTris - 17 september 2008 08:44

Tema: Motion


1. Brukar du motionera? I så fall vad, hur?
2. Föredrar du att motionera själv hemma, eller i grupp eller på gym?
3. Vilken motionstyp tycker du är roligast respektive tråkigast?


Mina svar:

1. För tillfället blir det bara promenader menn snart öppnar ett gym här så då tänkte jag nog försöka komma igång där.

2. Jag gillar gruppträningar, men även att ta en promenad med musik i öronen är skönt.

3. Roligast är styrka/kondition på gym, tråkigast får bli skridskor.


Av BeaTris - 17 september 2008 08:08

Om några timmar ska jag åka & jobba igen, skulle inte börjat förrens Kl 16 egentligen men nu ville dom ha in mig till 12.30 & det är ju bra, ger mig mer timmar denna månad. Jag vet inte om det är inbillning eller om det faktiskt är så att jag fått mer jobb sen jag fick min medicindelegering. Igår började jag lite röjning i badrummet, måste ju göra lite plats för Rickard´s saker också så jag slängde en del & organiserade om, är inte klar än så jag ska fixa klart med det innan jobbet. Vi gick även upp på vinden & rensade lite, slängde bl.a 2 banankartonger med böcker.....orkade inte enagera mig i att sätta ut dom på någon säljsida & spara dom hade jag inte lust med. Så det fick bli grovsoprummet med en gammal sulky, en trasig Dvd-spelare, väskor & en stege till sängarna som ungarna ärvt, dom har den ju inte som våningssäng ändå. Så nu finns det lite mer plats däruppe. Nästa project blir klädkammaren, måste verkligen skaffa mer förvaring & hyllsystem därinne, just nu ser det ut som Tromben fart igenom & det är skönt att det finns en dörr att stänga så jag slipper se eländet. Nu ska jag fixa mig något ätbart sen blir det badrummet nästa.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards