Alla inlägg den 7 september 2008

Av BeaTris - 7 september 2008 21:22

Nu har barnen landat här hemma & genast steg ljudnivån flera decibel. Nu ligger dom dock & ska sova, vilket jag hoppas sker inom den närmsta halvtimmen så jag får göra Älskling sällskap i sängen. Vi har i allafall haft några fina timmar ihop, åt pitabröd med färs, sallad & andra grönsaker i till middag. Efter att jag diskat upp så dukade vi fram fika & kollade på filmen Kalle & chokladfabriken.....den var väldigt bra gjord. Jag hade inte sett filmen innan men kommer ihåg när det gick som barnprogram. Vid Kristoffers tandborstning så får jag känna att han har en lös tand, min kille håller på att tappa sin första tand. Sen har jag efter lite tjat kollat igenom Isabellas Jultidningskataloger, har lovat att köpa men vet inte riktigt vad än & jag har ju tid att bestämma mig. Imorrn är det ju skoldags igen, Kristoffer tvekar lite till bussåkandet men det är mer att han tycker det är lite pinsamt att gå på & inte veta om det är någon han känner som sitter på bussen. Få se vad han säger imorron efter frukosten. Sen har jag ju planer på att komma igång med vikten igen.....få se hur det går med både fika & godis kvar i skåpen. Men har ju lovat att göra ett allvarligt försök & det tänker jag hålla, ska även ta en promenad när barnen är i skolan.

Av BeaTris - 7 september 2008 15:22

Ett lite halvtaskigt E F I T från gårdagen det var tråkigt väder & inget speciellt hände så känslan att fotografera var ganska låg men det kommer fler dagar.



9.40) Har börjat färga håret då jag kommer på att det är E F I T dag. Färgen var Moccabrun men på mig blev resultatet väldigt mörkt.



10.40) Chattar med Isabella på Msn, hon var på disco kvällen innan.



11.40) Det regnar rätt mycket ute så stuprännan från grannens balkong svämmar över & bildar en stråle rätt ner i en liten grop på min tomt.



12.40) Spelar onlinespel på Expressen´s sida.



14.40) Godis & data, det var vad denna dag bestod av till stor del.



16.40) Tänder lite ljus då det känns ruggigt & halvmörkt *mysfaktor*



18.40) Dricker The & fikar med Jessica & Jörgen


Som sagt, dålig inspration för fotoande så det här var dagens bilder.






Av BeaTris - 7 september 2008 15:04

Snart kommer barnen igen & det ska bli så skönt med lite liv igen. Det har inte hänt mycket här idag heller, var iväg en sväng, köpte med fikabröd & skulle bjuda R´s kusin & familj på det men där var det ingen hemma. Så fika´t fick följa med hem igen. Har även handlat lite frukt, fil & såna saker som behövs när barnen ska vara här.


Det blev ingen middag ute, Jessica & henne sambo kom på fika istället, vi får gå ut & äta när Rickard fyller om ca 2 veckor. Present har jag på G men kan ju inte tala om här ifall han läser men ska tala om det då han fått det.....bara hoppas han tycker om det jag hittat på :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards