Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av BeaTris - 30 augusti 2008 18:33

Jag har åkt på en förkylning, började med ont i halsen, kändes som ett sår & var inte alls skönt. Nu har det brutit ut ordentligt & emellanåt känns huvudet ganska så tungt. Är i allafall på benen & har haft en bra dag med barnen. Vi var på marknad i Ljungsbro, hittade lite småskit. Isabella fick ett par tuffa leggings, ser nästan ut som jeans & så är det stjärnor på. Tzazikikrydda ville hon också ha så en sån påse blev det, jag hittade ett fint magnethalsband & två pepparkaksformar jag kände för att ha till jul. Ett besök på Cloettafabriken blev det också för godis såklart. Stannade på vägen hem & köpte paket till kalaset Kristoffer ska gå på imorron & det blev även tre Hot Wheelsbilar till honom då han inte fick något på marknaden. Nu sitter Kristoffer & jag med lite godis & mys, kollar på Bolibompa. Isabella ska sova hos kompisen Linnea idag & Rickard har haft en körning till Stockholm idag & kommer lite senare ikväll. Annars har det varit rätt lugnt, jobbade några timmar igår trots att jag inte var 100 % frisk.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards