Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av BeaTris - 26 augusti 2008 06:42

Snart dags att väcka barnen för ännu en skoldag men först några rader här trots att jag inte har mycket att skriva, det händer inte mycket. Igår träffade jag Jessica & hennes kusin, dom drog ut mig i skogen för att leta svamp, hittade inte en enda. Det var skönt i skogen men bra trassligt där vi gick. Eftersom Jessica var skyldig Rickard lite pengar så fick jag dom så jag passade på att handla lite, men imorrn blir det storshopping & jag ska verkligen fylla på i matförråden. Kristoffers fotbollsträning började igår men han åkte med en kompis så jag stannade hemma, det gck bra det också. Idag ska jag kolla om det går bra att Kristoffer kan åka med bussen till skolan. Det går ju skolskjuts utanför här & vi har ju en bit så han har nog rätt till att åka med. Det dumma blir att jag inte får någon promenad men den hinner jag ju ta när han åkt till skolan. Det kan vara skönt kalla & regniga mornar att slippa ge sig ut. Nu hinner jag inte skriva mer skit, måste få liv i mina ungar.


                                      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards