Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av BeaTris - 17 augusti 2008 06:27

Då är det snart dags, sista passet på semesterschemat. Tycker inte det var länge sen jag gjorde mitt första & kände det som att det var en evighet till den 17/8 & trodde jag skulle känna att det var jobbigt att gå till jobbet. Men så har det inte känts, visst är det segt att gå upp när klockan signalerar men det är aldrig so att jag legat & känt efter om jag inte är lite sjuk & tro mig, hade ett jobb där jag inte alls trivdes & det var en pina att gå dit. Här känns det bara bra när jag kommit innanför dörrarna. I Fredags tog jag med barnen & fikade för en av tjejerna hade bakat & så har vi satt in en Dagens Ros som kommer i sinom tid. Vi skrev även ihop ett litet tackkort för vi har verkligen känt oss som en i gänget & fått visa att vi kan vi också. Verkligen en toppenavdelning har jag varit på. Nu är det slut på scheman & jag får övergå till timmar & hoppas på att det blir en del. Har fått ett par pass i veckan. Ska jobba natt mellan Måndag & Tisdag.....första gången jag provar det inom vården så det blir spännande. Ska vara inne i huset så det ska nog gå bra. Andra passet blir som extra rersurs på en avdelning nästa Lördag & det är ju bra, får ihop lite fler OB-timmar då. Men nu ser jag att klockan dragit iväg men jag är snart hemma igen, slutar redan klockan 2.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards