Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av BeaTris - 14 augusti 2008 08:56

Tema: Konstintresserad?


1. Vilken konstart föredrar du? T.ex målning, skulpturer, fotografier osv.
2. Har du någon favoritmålning? T.ex Mona Lisa, Nattvarden osv.
3. Favoritmålare?


Mina svar:

1. Jag föredrar fotografier.

2. Nää, har ingen favorit, är ganska dålig på olika konstverk

3. Ingen aning.....tyvärr.

Av BeaTris - 14 augusti 2008 08:49

Tema: Musik


1. Hur lyssnar du på musik? (Hela album, en spellista på din mp3, blandat, samma artist/grupp)

2. Vad använder du mest till att lyssna på musik på? (Radio, cd-spelare, i bilen, mp3, etc.)

3. Vilken typ av musik föredrar du?


Mina svar:

1. Jag vill ha lite blandat, men kan även lyssna på hela album också.

2. Oftast i Mp3-spelaren eller på datorn. Det händer ibland att jag slänger i en CD i spelaren eller slår på radion.

3. Är allätare, det varierar från vad jag vill lyssna på & vilket humör jag är på.

Av BeaTris - 14 augusti 2008 08:22

Nu har jag jobbat kväll & dag direkt efter, det är ofta då jag inte riktigt har den där blogglusten, jag har annat jag vill göra. Kristoffer har ju sovit hos Morfar, det gick ganska bra men han känner sig säkert tryggare med sin syster där samtidigt. Han hade nämligen varit ledsen i Tisdags kväll & flera gånger igår sagt att han saknade mig. Det var inte så farligt, det var väl mest att han sa det för att få medkänsla kanske, jag vet inte. I allafall så kom vi hem ganska sent igår efter att Rickard slutat & vi kunde åka ut till sommarstugan & få i oss lite grillad korv & fika & hämta hem sonen. Vi blev bara avsläppta här då Älsklingen ville sova hemma. Han har en tidig busskörning men kommer hit om någon timme då han är ledig mitt på dan. Sen tar han med sig barnen på eftermiddagsrundan. Jag jobbar kväll så han ska vara barnvakt. Det kan dom nog tycka är kul, först åka buss & sen kanske dom kan se en film på hans stora Tv där han även kopplat in surroundljud (stavas det så?)

Jag är sen ledig Fredag & Lördag för att jobba 7-14 på Söndag, lämnar därför av barnen redan på Lördag kväll.

Av BeaTris - 14 augusti 2008 08:08

Läser dagligen mina inlägg från För ett år sen, om man läser på sista frågan under tjejsnack så ser man vad jag ville ha för slags kille. Rickard stämmer ju in på det mesta, förutom biten med barn & separation. Så fel ute jag var, så svårt det var att hitta en kille.....man rättare sagt som vågade falla en gång till trots det han varit med om. Nästan alla jag dejtade som stämde in på det jag sökte blev ju så rädda när det blev mer känslor inblandade. Det handlade bara om sängen, det var då jag dög. Jag är glad att jag vågade dejta Rickard, trots att han inte hade barn, han hade inte ens haft ett förhållande längre än 7-8 månader då han inte hittade någon det stämde så pass bra med. Nu har han mig/oss & han säger flera gånger i veckan hur lycklig han är, att jag gjort honom lycklig. Jag känner ju samma sak, jag kunde nog inte hittat någon bättre, någon som ger mig allt i kärleksväg utan att kväva mig. Så våga chansa på någon som kanske inte stämmer exakt med vad Du söker. Jag vågade & vann en storvinst.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards