Alla inlägg den 25 juli 2008

Av BeaTris - 25 juli 2008 21:43

Då var fredagskvällens pass avklarat, gick snabbt som vanligt men jisses så svettigt det varit. Underbara Mamma har blivit klar med min ena tunika till jobbet & varit lämnat den, hon tog tåget & åkte in hit & tryckte ner den i R´s brevlåda. Den blev jättefin, ganska stor så nästa ska hon nog minska ner lite. Men jag tror den kommer vara sval & skön att arbeta i. Hon fick skarva fickorna lite & för att dölja sömmen sydde hon på spets på fickorna & så har jag ett kossa-ansikte på bröstfickan. Ska bli kul att se vad de övriga säger, jag tänkte ha den på jobbet imorrn. När det gäller humöret känns det mycket bättre nu, tror det var lite saknad av att behöva lämna barnen & inte hunnit träffa dom så mycket som det känns då jag jobbat. Saknar ju även R men snart är han på väg hem & när jag har min rast på Söndag så är han här men lär nog sova en del. Förhoppningsvis är det fint väder på Måndag & då vi båda borde vara lediga kanske vi kan ta barnen lite tidigare än jag sagt, kanske åka & bada eller något annat kul.....men vi får se, ingen mening att planera för mycket.

Av BeaTris - 25 juli 2008 11:57

Snart är det dags att jobba igen, känns som igår jag slutade tidigt & hade ledig tid framför mig. Men det går ju bra att jobba bara man (läs jag) kommer dit. Har inte haft barnen så länge men dom kommer ju på Måndag igen & stannar hela veckan. Nästa vecka är det även simskola för K så vi får se hur jag ska pussla ihop det men det löser sig ju som alltid. Det jobbigaste av allt denna månad blir ekonomin, den blir lite kärv då lönen för mina arbetade dagar i Juli inte kommer förrens i Augusti, men det löser sig det med. Lite halvtrist inlägg men är lite låg just nu känner jag men försöker hålla humöret uppe.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards