Alla inlägg den 16 juli 2008

Av BeaTris - 16 juli 2008 19:02

Blev utmanad av Camilla så här är mina svar.


Tre saker jag gör när jag vaknar:

- Kliver ur sängen

- Går på toan

- Slår på datorn

Tre saker jag måste ha under dagen:

- Något att äta

- Musik

- Kaffe (nästan varje dag)

Tre personlighetsdrag på mig:

- Social

- Känslosam

- Snäll

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

- Surfar på nätet

- Shoppar

- Umgås med familj, vänner & Älskling

Tre saker jag är rädd för:

- Att något ska hända dom jag älskar

- Brand i lägenheten

- Magsjuka

Något jag drömmer om:

- Att ta körkort

- Stadigare ekonomi

- Få må bra

Tre personer jag utmanar:

- Loppan

- Karin

- Magnus





Av BeaTris - 16 juli 2008 06:07

Ett dagspass kvar, sen ledig en dag & den ska bli skön att ha. Dagarna går fort & det lär nog även den här göra. Har sovit hos Älskling inatt så än behöver jag inte ge mig iväg. Vi åkte vi iväg igår & handlade ett par saker på ÖB, sen hem till mig där jag gav marsvinen lite mat & packade ner dator & lite annat jag behövde ha. R har redan börjat jobba men han har bara en kort körning nu & sen senare i eftermiddag. På Söndag åker han iväg igen & blir säkert borta 1½ vecka, han ska till Prag den här gången så nu verkar hans utomlandsresor kört igång på allvar. Lite synd då det hade varit skönt att ha honom hemma, jag har två tidiga mornar där jag ska lämna K på fritis vid kvart över 6 men det är bara Tisdag & Onsdag så jag tror det ska gå bra. Har två lediga dagar nästa vecka & så jobbar jag helgen så jag kommer knappt hinna märka att R är borta. Kommer få ihop 21 arbetsdagar i Juli, har räknat ihop hur många timmar & det är ca 245 timmar inklusive 2 helger så det blir nog en bra lön i slutet av Augusti då ska jag.....inte shoppa upp allt utan försöka börja spara undan lite till nästa sommar så jag kan känna då att vi kan göra saker utan att snåla. Men först måste jag ju jobba färdigt mina veckor & nu ska jag fixa till håret & sen traska iväg.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards