Alla inlägg den 12 juli 2008

Av BeaTris - 12 juli 2008 21:24

Redan kväll, da´n gick rätt snabbt trots att vi inte gjort mer än varit & handlat. Vädret kändes så tveksamt så det var svårt att avgöra om vi kunde åka & bada. I ville dessutom vara med kompisen M då dom inte varit på 1000 år *s*

När vi åt tacos tidigare så åskade det & så kom det en skur, det drog bort ganska snabbt & blev det fint väder igen. Imorrn ska jag lämna kidsen till Exet, har haft dom 1 ½ vecka nu & det känns knappt då jag haft då jag haft barnvaktshjälp medans jag jobbat. Veckan som kommer blir tuff arbetsmässigt. Tre dagspass, ledig Torsdag, kvällspass på Fredag & delade turer helgen. Men det ska nog gå bra, trivs ju & tycker om att jobba med dom gamla. R kommer väl som det är nu hem på Måndag eftermiddag, kanske, kanske det blir redan imorron det beror väl lite på körtider & sånt, han är ju ensam chaufför på resan. Hämta/lämna semesterresenärer tror jag det handlat om. Nu så är det dags att få K i säng, han får sova i min då I sover borta. Ska se om jag får till en sista E F I T-bild & om jag orkar lägga upp den.....annars kommer den imorron. Natti natti.

Av BeaTris - 12 juli 2008 11:07


07.30) Nyss uppstigen & möter ett rörigt bord.



08.30) Vattnar blommor, denna fick jag som skott av en kompis mamma för några år sen, den har tagit sig rejält.



09.30) Fortsätter plocka lite & lyssnar på musik.



10.30) K sitter vid datorn & spelar.



11.30) Kollar in på E F I T sidan.



12.30) Försöker hitta idé till dagens mat.....



13.30) .....som får bli taco´s, är & handlar.



14.30) Är törstig så lite bubbelvatten är gott.



15.30) Dags för taco´s.



16.30) Plockat in lite luktärt från baksidan.



17.30) Kaffesugen.



18.30) K´s godis, en del är redan uppätet.



19.30) Dricker bubbelvatten



20.30) K ligger i mitt knä & kollar Tv.


Avslutar med den bilden.....tack för titten.

Av BeaTris - 12 juli 2008 07:34

Det blev sängen tidigt igår så då blir följden att jag vaknar tidigt vilket bara är bra, har tänkt fixa lite här så snart som möjligt, tycker det är lite stökigt.....men i andras ögon är det nog inte så farligt. Barnen sover fortfarande, i mitt rum då dom var vakna när jag ville sova. Frågade vem som ville sova på madrass *det blir ju så trångt* K svarade då "Det kan jag göra.....för din skull" Gullungen, så snällt sagt.

Solen skiner för tillfället, få se om den fortsätter med det så vi kan komma ut lite, kanske skulle kunna åka & bada eller något annat.  Det är även E F I T idag så lite bilder blir det säkert vartefter.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards