Alla inlägg den 10 juli 2008

Av BeaTris - 10 juli 2008 10:23

Har packat lite åt barnen igen, en varsin ryggsäck med lite ombyte & någon leksak. Badkläder ligger också i för idag är det badväder så Mamma som ska vara barnvakt tar nog med dom till utebadet mitt inne i city. Möter upp henne på tåget, sen så åker dom tillbaka & jag går till jobbet. Känner mig nere, har chattat lite med R, han åker till Tyskland imorron över helgen så nu har det börjat, få se hur & när vi hinner ses. Nästa helg & helgen efter det jobbar jag, visst det är delade turer men vad orkar & hinner man under tre timmar då man (läs jag) börjat tidigt & jobbar sen till 21?? Nää just det, inte mycket.....lite mat & vila sen jobba igen. R ville visserligen komma & umgås lite nu men det blir bara jobbigare, jag har dessutom haft lite att fixa med innan så jag skulle bara vara lättirriterad. Som det känns nu så vill jag även sova hemma inatt, trots att jag börjar 6.45 imorron bitti. Få se om jag ändrar mig under dagen, får väl packa ner datorn utifall att.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards