Alla inlägg den 8 juli 2008

Av BeaTris - 8 juli 2008 21:14

Två dagar av veckans fyra arbetsdagar är avklarade, det går fort när man trivs & har roligt. Jag har en ledig dag imorron & sen jobbar jag 12.30-21.00 på Torsdag, då blir det barnvakt igen. Kom till jobbet med lite dåligt samvete eller vad jag ska kalla det igår. Men det gick över bara jag fick börja jobba. Idag har jag jobbat 6.45-16.00 & så det är en likadan tur på Fredag innan jag får helgen ledig. Nästa vecka blir tuff då jag även jobbar helgen, likaså helgen efter det men det ska nog gå. Idag fick jag äntligen möjlighet att ta delegeringen, känns skönt att ha den.....att kunna avsluta ett arbete hos en boende utan att behöva se till att någon annan ger medicin.


Barnen har haft det bra hos Pappa/Morfar, igår hade dom kompisar att leka med & full rulle var det visst. Dom kom i säng när klockan var närmare halv 11. Idag har dom ritat & spelat spel. Innan dom kom hem så hade dom tittat på båtarna i Berg´s slussar & ätit glass. Jag köpte en liten blomma åt L som Grattis/Tack för hjälpen. En liten vit blomma i röd kruka med stenar & nyckelpigor som dekoration. Få se om det blir en likadan till Mamma på Fredag eftersom det är hon som ska ha barnen mellan Torsdag/Fredag. Nu ska jag ge våra små grisar lite mat & sen ta en dusch.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards