Alla inlägg den 7 juli 2008

Av BeaTris - 7 juli 2008 11:09


Idag fyller Pappas fru år. Grattis & Hurra.

Av BeaTris - 7 juli 2008 11:05

Kuddar, regnkläder, extrakläder, leksaker, spel & så två ungar, det är vad Pappa/Morfar packat in i bilen nu. Känns redan tomt men barnen var på bra humör & ser fram emot att få sova över i stugan. Dom kommer ha det bra & idag fyller även L år så det kommer säkert lite folk dit & hälsar på. Jag ska snart ta tåget till jobbet, börjar ju 12.30 idag. Så jag ska snart packa ner daorn & resten av mina saker så jag kan lämna av den väskan hos R innan jag går till jobbet.

Av BeaTris - 7 juli 2008 07:30

                                                  


Det har nog regnat konstant sen igår. Grått & trist men jag ska ju jobba senare så mig gör det inget. Vid 11 kommer min Pappa & hämtar barnen, dom ska sova där inatt då jag jobbar kväll & så tidigt imorron. Det blir till att skicka med stövlar & regnkläder. R har också jobb idag så han har redan åkt, han kunde nog inte pussa mig hej då, jag sov som en stock & I låg på madrass på golvet. Det var K som började där då han inte sov när vi gick & la oss igår, sen vaknade I inatt någon gång så då fick han flytta upp mellan mig & R så I fick madrassen. Idag har jag tänkt väcka dom vid 8, halv 9.....dom kan inte ligga & sova tills 10 som K gjorde igår, det blir helfel då. Sen måste vi packa lite till, kläder & sysselsättning för det blir nog blött ute på landet så dom får vara inne.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards