Alla inlägg den 6 juli 2008

Av BeaTris - 6 juli 2008 16:44

Min Älskling har kommit, den lilla irritation jag kände tidigare på da´n försvann igår kväll när jag pratade med honom då han satt utanför Ullevi. Led med honom då han berättade att bussen han hade inte blivit städad innan han tog den igår. Dom som skulle se konserten & betalat 350 kr/skalle för bara bussen hann inte mer än en halvtimme så var det någon som behövde gå på toaletten.....som var totalt nerspydd & inte städad. Älsklingen var hemma halv 6 imorse, 2½ timme efter avslutad arbetstid. Så idag fick han sova & kom innanför dörren då jag recis börjat laga mat. Nu är han iväg med barnen & köper godis, jag tillät det då vi ska se Göta Kanal 2. Den var ju igår på Tv men så sent så jag lovade K att vi skulle se den idag. Det är ett riktigt filmväder så lite extra godis kan nog barnen få om det inte blir en vana. Så nu ska jag ha en mysig eftemiddag med mina tre Älsklingar.

Av BeaTris - 6 juli 2008 10:18

Tittade tidigare hos Loppan & hade där fått ett fint Award. Regeln säger att jag ska ge det vidare till 7 av mina vänner men jag har ju 8 utöver vännen jag fick det av & så dottern som inte har några vänner än så jag ger det vidare till: Angel, Annalee, Camilla, Jerry, Karin, Mia, Nenny & Åsa. Det känns rättvisast så, för det är svårt att välja bort en.

Av BeaTris - 6 juli 2008 10:14

Igår när jag skulle stänga altandörren för kvällen så fick jag syn på två små söta men ack så stickiga figurer.....igelkottar, det var länge sen jag såg en som inte låg överkörd vid vägkanten. Den ena var rätt så nyfiken & kom in på plattorna, han gömde sig först men så lyckades jag fånga den på bild, han ser visst lite rädd ut, sötnosen =)



Av BeaTris - 6 juli 2008 09:56

Tevattnet kokar & jag var nyss inne i mitt sovrum & försökte få liv i K, han är en riktig sjusovare idag. I har sovit över hos kompisen R så där vet jag inte om hon är vaken än. Ska göra mig lite frukost nu så återkommer jag med ett par inlägg till.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards