Alla inlägg den 5 juli 2008

Av BeaTris - 5 juli 2008 18:29

Nu är det mys, godis & film blir det bara I & hennes kompis R blir färdiga. Jag har gjort en vindrink på vitt vin & sprite zero.....läskande & gott. Ute luktar det grill så någon granne äter nog gott ikväll. Innan jag & K hann gå förut så ringde R, han var på väg till Ullevi, skulle tydligen köra folk till Bruce S. Vet inte varför men jag känner mig fortfarande lite smått besviken för hans fräsande igår & det korta Msnmeddelandet imorse, har ju inte hunnit prata om det än. När han ringde förut så sa han att han var ledig då vi tänkt åka till High Chaparall. Bara att han trodde det var helgen innan så det får han ändra eftersom jag ska jobba helgen innan. Men det blir nog inga problem för honom, han måste ju ha lite semester också.

Av BeaTris - 5 juli 2008 12:01

Måste skärpa till mig här, sitter bara & slöar får inget gjort. Jo jag har skrivit ut lite bilder & lagt in i dvdfodral till några filmer som Exet brännt åt mig. Dammade av lite men annars är det bara dött här. K sitter & tittar på Bilar-filmen & R jobbar. Fick nyss ett Msn meddelande. Kort & skittråkigt var det, så jag misstänker att han jobbar hela dagen idag igen. I är fortfarande hos Mormor. Ska ta en dusch nu & sen se om vi ska gå handla lite godis till eftermiddagen/kvällen. Jag har planerat filmtittande med barnen idag, fick hem en som jag velat se men missade på bio, nämligen.....Alvin & Gänget. Dom är ju för söta, barnen såg ju filmen men har längtat efter den dom också. R vill säkert också se filmen men jag har ju ingen aning om hur han jobbar så då ser vi den själva.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards