Alla inlägg under juni 2008

Av BeaTris - 26 juni 2008 10:20

Nu är resan till Älskling bokad, jag åker senare i eftermiddag & få se när jag åker hem. Han har lite mer tid i morron, då står dom mest & glor *s*

tydligen finns det spa på hotellet så vi skulle nog titta in där ikväll. Sen imorrn blir det hotellfrukost så vägningen hoppar jag över denna vecka, jag ska ha en liten minisemester. Ska strax åka in till R´s lägenhet & kolla posten, sen blir det hem & börja plocka ihp lite småsaker jag vill ha med mig.....datorn självklart så jag kan hålla mina läsare uppdaterade ;)


Av BeaTris - 26 juni 2008 07:34

Det har gått sådär på points/viktfronten denna vecka, jag är helt enkelt inte tillräckligt motiverad & på smygvägningen nu på morronen visade vågen + igen. Jag vet att det beror på slarv, har dåligt med frukt & grönsaker hemma.....det är dåligt med bra mat överhuvudtaget. Har både fikat & ätit godis i veckan & dessutom är det snart dags för mens. Jag funderar på att köra med Nutrilett ett par dagar, eller i allafall byta åt något mål. Men bara funderingar än så länge, jag får ta & försöka hitta lite motivation under helgen & köra igång på Måndag, kanske blir lättare när jag är på jobbet på heltid.


Av BeaTris - 25 juni 2008 20:37

Ingen som ringt ang jobb imorrn.....än. Ska jag då ställa in mig på att det inte blir något eller förvänta mig att dom ringer klockan 7 imorrn bitti? Lär ju inte sova så bra om jag nu säger så, tror jag inte i allafall. Vet inte hur det blir med resan till Älsklingen. Lördag jobbar han 06.30-22.30 & Söndag blir han avbytt vid lunch. To/Fr var det visst lite lugnare men han har ändå jobbat mellan 05-19 dessa dagar så det blir säkert så resten av veckan också. Så valet är att vara ensam här.....i min lägenhet eller vara ensam på ett hotellrum i Eskilstuna men jag var Välkommen & det fanns plats. Få se imorron, om jag hör något om jobbet. Har även messat K & sagt åt henne att hon får ringa om hon får tid, jag är ju både barn & karl-ledig. Ikväll ska jag försöka hänga med lite i fotbollen, jag tänkte hålla på Tyskland.

Av BeaTris - 25 juni 2008 17:44

Jag får lön imorrn & bostadbidrag på fredag, visst jag har lite räkningar som ska betalas men jag har nu kollat upp lite priser, funderar nämligen på att åka till Eskilstuna & hälsa på Älsklingen, men först måste jag veta några saker:

* Hur & om jag ska jobba

* Om han har tid (iallafall lite) & plats för mig på hotellrummet

* När han kommer åka hem på Söndag & om jag i så fall ska åka med honom eller ta tåget tidigare


Tänker ju liksom inte bara åka dit & överraska honom utan ska jag åka vill jag att han ska vara förberedd. Får se som sagt, för en enkelresa dit på fredag var inte så superdyrt, jag ska ändå lösa expresskort så jag kan åka till Norrköping härifrån & ta tåget där så slipper jag knöla med byte & så blir det billigare.....man får inte vara dum för då kan man bli ingenjör som ingenting gör *s*

Av BeaTris - 25 juni 2008 16:47

Får nog ändra mig lite ang nerven i kläm, har känt mig halvt orörlig hela dagen. Har liksom svårt att räta upp överkroppen & se precis rakt fram, får liksom se mer neråt.....svårt att förklara. Det strålar heller inte neråt i ryggen utan mer ut i axlarna/skulderbladen. En rejäl massage med värmande olja skulle inte suttit fel men var finns hjälpen när man behöver den? Jo i Eskilstuna & har knappt tid att höra av sig ;) Vet inte vad han sysslar med. I fick trycka lite provisoriskt & det kändes skönt, men nu är hon & brorsan bus hos Pappan sin igen. Jag hoppas stelheten släpper snart för ev ska jag jobba imorrn, M på jobbet visste inte riktigt då en tjej kände sig lite dåligt & om hon blev sjuk skulle dom ringa.....förhoppningsvis innan dom går hem vid 9 ikväll. Vet vilken avd men inte vilken tid det handlar om. Vore bra både för ekonomi & tidsfördrivning att få jobba lite nu när jag ändå är ensam.


Av BeaTris - 25 juni 2008 08:21

Gjorde bloggvärdetestet & jag skulle ju inte säga nej till lite extrapengar *s*

Bloggen är nämligen värderad till 104 799 Kr, inte dåligt va?

Av BeaTris - 25 juni 2008 07:28

                       



Det slutade med att K fick sova på madrass & I i sängen hos mig, om jag ska vänta med att sova tills dom somnat då får jag vänta.....förmodligen längre än jag orkar vara vaken. Så efter lite småprat & hålla-handen-mys från K´s sida så somnade vi gott. Dessvärre har jag legat snett eller något för jag har en nerv i kläm mellan skuldrorna, det strålar lite neråt i ryggen & vissa rörelser är mindre sköna men jag överlever. Som rubriken säger så är det riktigt fint väder ute idag, få se om det håller i sig hela dagen eller om det mulnar på.

Av BeaTris - 24 juni 2008 21:16

Tidtagningen har börjat, hur lång tid tar det för K att somna? Han är lite uppskruvad känns det som. I är vaken, sitter & tittar på Morden i Midsommer. Vi har även haft Mamma/Mormor på  besök i eftermiddag, fikat & varit ute lite. Hon stannade & såg Allsången med oss, eller vi var nog med i det lite halvhjärtat, jag chattade med R & I gick in till sig efter en stund. Imorrn ska barnen tillbaka till sin Pappa, tidigare än vanligt men jag får igen dessa dagar en annan gång. Har ingen aning om vad jag ska hitta på då R inte kommer hem förrens Söndag förmodligen. Ska se om jag kan dejta K en dag, vi har inte setts sen innan jul så det vore kul att tjata bort några timmar med henne. Måste även ta lite promenader, för den sista veckan har jag varit dålig på det. R vill även att jag ska åka in till hans lägenhet på torsdag så jag ska försöka göra det då. Annars blir det nog mest lugnt & lite uppladdning inför jobbstarten på Måndag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards