Alla inlägg den 30 juni 2008

Av BeaTris - 30 juni 2008 22:04

Nu känns allt mycket bättre, jag har jobbat & träffat lite arbetskamrater & boenden. Har även haft lite kontakt med Älsklingen.....han är på väg hem, längtar efter en Kram trots att vi sågs igår. Kärleken mellan oss blir bara starkare för var dag.

Imorrn är det jobb igen & även Onsdag, har två dagspass nu, mellan 7 & 16 båda dagarna, sen har jag långledigt över helgen. Har även fått kod till nya nyckelskåpet, bara delegering som fattas men den ska jag försöka ta på Onsdag då en av dom ordinarie sjuksköterskorna är på plats, hon kommer in på eftermiddagen så i så fall får jag kanske ta det efter mitt pass.

Av BeaTris - 30 juni 2008 08:32

Vaknade med en känsla av ensamhet, allt kändes så tomt. Vet inte varför för det finns ju ingen anledning till det egentligen. Annars har jag sovit gott, rätt trött igår så det blev sängen innan 10. Visste att R skulle vara klar med sista rundan vid den tiden så jag messade & skrev att han fick ringa. Efter det tog det inte lång stund förrens jag sov. Idag blir det ingen lyxig hotellfrukost, kanske bra det för jag åt lite för mycket :) Men nu ska jag försöka komma på rätt spår igen, måste i allafall föröka hålla vikten ett tag. Hoppas det hjälper att få jobba & ha sysselsättning. Men nu är det frukost som gäller, är riktigt hungrig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards