Alla inlägg den 27 juni 2008

Av BeaTris - 27 juni 2008 11:15

Tzatziki & vitlöksbröd


Solomas.....laxfilé med CF & fårost


Efterrätten


Några änder i ån


Grässoffan har nog sett sina bättre dagar, men kan tänka mig att den var snygg i grönt =)



En gammal eka med blommor & växter.


En bit av ån igen

Av BeaTris - 27 juni 2008 07:59

Nu sitter jag på Hotellet & skriver, det gick bra att åka hit igår & jag blev uppmött på stationen av Älskling. När hans pass var slut & bussen parkerad gick vi till hotellet & lämnade av mina grejer & fixade till oss så vi kunde gå ut & äta. Hamnade på en grekisk restaurang där vi åt tre-rätters för 99 kr, kanongott. Förrätt blev Tzatziki & vitlöksbröd, huvudrätten blev Solomos, vilket var grillad lax fylld med cremefraiche & fårost, till det kokt potatis & sallad. Efterrätten tror jag hette Katafi eller något liknande. En liten söt slislkig smördegs"bakelse" som severades med glass & chokladsås. Gott & jättetrevligt, dessutom billigt. Sen gick vi ett varv & jag som hade stegräknaren fick för första gången på en vecka över 10 000 steg, konstigt när jag inte ens gick in för det :) Idag vet jag inte vad det blir då Älskling jobbar men på någon tur kan jag nog följa med honom, har kameran med mig så bilder kommer när jag har tid att lägga in dom, nu ska jag snart möta upp Älskling för en god frukost.


                                      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards